۱۲۸۸۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکذیب یک خبر درباره «ماه عسل»

مدیر شبکه سه اختصاص هدیه‌هایی به مبلغ بالا به مهمانان برنامه «نبش جنت آباد» و همچنین برخی خبرها مبنی بر مشارکت مالی مهمانان در برنامه «ماه عسل» را تکذیب و اعلام کرد فعلا خبر تازه‌ای از «سرزمین کهن» نیست.

خبرگزاری مهر: مدیر شبکه سه اختصاص هدیه‌هایی به مبلغ بالا به مهمانان برنامه «نبش جنت آباد» و همچنین برخی خبرها مبنی بر مشارکت مالی مهمانان در برنامه «ماه عسل» را تکذیب و اعلام کرد فعلا خبر تازه‌ای از «سرزمین کهن» نیست.

عصر روز گذشته جمعه ۱۷ مرداد با پایان مراسم رونمایی از سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که در سرای محله نفت برگزار شد، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه سیما در میان خبرنگاران حاضر شد و ضمن تقدیر از آنها و تبریک روز خبرنگار پاسخگوی سوالات آنها شد.

وی گفت: به من می‌گویند خیلی کم مصاحبه می‌کنم. تصمیم گرفتم بعد از این مراسم زمانی را به پاسخگویی به سوالات شما اختصاص دهم. البته باید بگویم من ۱۰ سال از عمرم را در بخش خبر سازمان گذرانده‌ام و همکار و اصلا هم صنف شما هستم.

طرف مشارکت ما در «ماه عسل» مشخص بود

زین‌العابدین یادآور شد: برخی از اخباری که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، بیش از آنکه خبر باشد، گمانه‌زنی است. مثلا درباره برنامه «ماه عسل» در حالی که طرف مشارکت ما کاملا مشخص بود، بر اساس مهمانی که دعوت شده بود، برخی گمانه‌زنی کرده بودند در دعوت از مهمان هم مشارکت مالی وجود دارد.

مدیر شبکه سه با اشاره به شوخی احسان علیخانی درباره دکور روی آنتن، ادامه داد: برخی گفتند علیخانی اعتراف و اقرار کرده است که دکور برنامه اسپانسری است! در حالی که این یک شوخی رسانه‌ای بود.

خبر تازه‌ای از «سرزمین کهن» نیست

وی تأکید کرد: برخی درباره وضعیت سریال «سرزمین کهن» پرسیده بودند اما خبر تازه‌ای نیست. گروه فیلم و سریال شبکه آخرین حرف‌ها را با عوامل این سریال مطرح کرده‌اند و باید درباره بحث مالی به جمع‌بندی برسیم تا اصلاحات انجام شود. درباره پخش سریال مقطع زمانی که بخواهیم درباره‌اش گمانه‌زنی کنیم وجود ندارد.

مهمانان «نبش جنت آباد» یک ریال هم نگرفتند

زین‌العابدین درباره اختصاص هدیه‌های بالا به مهمانان برنامه «نبش جنت آباد» از جمله تعلق گرفتن ۱۰ میلیون تومان به علیرضا حقیقی تصریح کرد: ما هزینه خارج از عرف نداشته‌ایم. حتی سیدعلی ضیاء مجری و تهیه‌کننده برنامه نیز مکتوب به من اعلام کرد که این اخبار صحت ندارد و یک ریال به کسی داده نشده است. به خاطر بزرگواری مهمانان و ارتباط و رفاقتشان با مجری، آنها بدون هیچ هزینه‌ای به برنامه آمده بودند.

وی در ادامه اظهار کرد: ورزشکاری که زحمت می‌کشد و برای کار خیر و کمک به بچه‌های سرطانی به موسسه محک می‌رود، شأن او بالاتر از این حرف‌ها است. بنابراین نباید این حرف‌ها پشت سرشان زده شود.

مدیر شبکه سه که سرپا و در حالی که میکروفون‌ها را جمع کرده بودند پاسخگوی خبرنگاران بود، در پایان گفت: به شما خبرنگاران که در این عرصه پرمشقت کار می‌کنید، خسته نباشید می‌گویم. اگر اینجا هم جای نامتعارفی بود به این خاطر است که اینجا یکی از لوکیشن‌های «دردسرهای عظیم» بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج