۱۲۸۸۵۳۹
۲۵۱۴
۲۵۱۴
پ

رپورتاژ آگهی

تیکرز، یک ویفر فندقی شکلاتی

تیکرز از خانواده‌ی ویفرهای ترد فندقی شکلاتی است که به عنوان یک میان‌وعده بسیار جذاب، در دو سایز با طراحی و بسته‌بندی بسیار زیبا و مدرن به بازار معرفی شده است.

شرکت زرکام که تحت گروه کسب‌وکار زر فعالیت می‌کند، متخصص در حوزه‌ی تولید انواع شیرینی‌جات و کیک است که به پشتوانه ۴۰ سال تجربه گروه زر در حوزه تولید و بازرگانی با استفاده از فناوری‌های نوین وارد این عرصه شده است. پیش از این گروه زر را بیشتر با نام برند زرماکارون می‌شناختیم و حالا زرکام برندی دیگر از همین مجموعه با گروه جدیدی از محصولات خوراکی با همان کیفیت و خوشنامی وارد بازار شده است.

محصولات زرکام با مطالعه‌ی دقیق بازارهای جهانی و استانداردهای روز دنیا ایده‌پردازی، طراحی و تولید می‌شوند. از جمله محصولات جدید این برند، ویفر شکلاتی فندقی تیکرز است که علاوه بر طعم و کیفیت، طراحی و بسته‌بندی آن نیز در مدت کوتاهی که بازار به آمده با استقبال خوب مصرف‌کنندگان مواجه شده است به نحوی این محصول را با نمونه‌های موفق و معروف خارجی قابل رقابت می‌دانند.

تیکرز، یک ویفر فندقی شکلاتی

 

تیکرز، ویفر فندقی شکلاتی

تیکرز از خانواده‌ی ویفرهای ترد فندقی شکلاتی است که به عنوان یک میان‌وعده بسیار جذاب، در دو سایز با طراحی و بسته‌بندی بسیار زیبا و مدرن به بازار معرفی شده است.

کیفیت و شکل ویفر تیکرز بسیار متفاوت با ویفرهای شناخته شده در بازار است. کیفیت بالا متریال استفاده شده در این محصولات و بسته بندی شیک آن، باعث شده است تا این خوراکی دلچسب بسیار منحصربفرد شود؛ چرا که نان ویفر ترد آن تنها ۱۵ درصد محصول را تشکیل داده است. ماده اصلی و میانی این ویفر ترکیبی بسیار جذاب از کرم فندق،‌ شکلات واقعی و تکه‌های فندق رست شده است که طعمی خاص به این محصول بخشیده.

برای ایجاد مزه‌ی مطلوب در این محصول از هیچ طعم‌دهنده‌ی مصنوعی استفاده نشده و کرم آن از ۸۵ درصد خمیر فندق طبیعی و ۱۰ درصد شکلات واقعی تولید شده است. همچنین تکه‌های فندق رست شده در کرم ۱۳درصد از لایه‌ی میانی ویفر را تشکیل داده‌اند که باعث شده‌ تا گرانول‌های فندق در کرم ویفر باقی‌ بماند و بدین ترتیب خواص فندق حفظ شده است.

تیکرز، یک ویفر فندقی شکلاتی

 

انواع تیکرز فندقی شکلاتی

تیکرز مینی در بسته‌های بسیار کوچک و تکی طراحی شده که یک انتخاب خوب و شیک برای پذیرایی‌ ایام نوروز در خانه کنار انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و یا موقعیت‌ها و جلسات خاص در محل کار است. سایز استاندارد آن نیز برای میان‌وعده‌های دانش‌آموزی و دانشجویی می‌تواند یک انتخاب دلچسب و جذاب باشد. همچنین می‌توانید از این محصول برای تزیین انواع دسرها، کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی استفاده کنید و در مهمانی‌ها به عنوان یک عضو عالی برای میزهای مزه بهره ببرید.

تیکرز، یک ادای دین واقعی به طعم معروف و خاطره‌انگیز شکلات و فندق است که لبخند رضایت را بر لب تمام عاشقان شکلات می‌نشاند.

شرکت زرکام که کارخانه‌جات آن به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه شناخته می‌شود،‌ در گروه محصولات خود دارای ۹ خط تولیدی شامل ۴۰۰ مدل متنوع از ویفر، کیک و کاپ‌کیک، بیسکویت، شکلات و تافی است که بخشی از آن‌ها وارد بازار شده است و محصولات متنوع دیگری هم زیر مجموعه ۲۰ برند از زرکام به زودی به بازار شیرینی و شکلات کشور معرفی خواهند شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج