adexo3
۱۲۸۸۷۱۴
۷۰۹۶
۷۰۹۶
پ

آخرین وضعیت مسمومیت ۲۵ دانش‌آموز قمی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: امروز از ۵ مدرسه ۲۵ دانش‌آموز به بیمارستان اعزام شدند که ۱۸ دانش‌آموز در ساعات اولیه ترخیص و مابقی برای احتیاط و بررسی‌های بیشتر بستری شدند که حال عمومی آن‌ها خوب است.

تسنیم: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: امروز از ۵ مدرسه ۲۵ دانش‌آموز به بیمارستان اعزام شدند که ۱۸ دانش‌آموز در ساعات اولیه ترخیص و مابقی برای احتیاط و بررسی‌های بیشتر بستری شدند که حال عمومی آن‌ها خوب است.

مجید محبی شامگاه دوشنبه با اشاره به مسمومیت ۲۵ دانش‌آموز قمی، اظهار داشت: امروز از ۱۰ مدرسه گزارش داشتیم ولی تیم‌هایی که اعزام شدند مشخص شد دانش‌آموزان ۵ مدرسه مشکلی ندارند.

وی افزود: از ۵ مدرسه دیگر ۲۵ دانش‌آموز به بیمارستان اعزام شدند که  ۱۸ دانش‌آموز در ساعات اولیه ترخیص و مابقی برای احتیاط و بررسی‌های بیشتر بستری شدند که حال عمومی آن‌ها خوب و تا چند ساعت آینده ترخیص خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: بررسی‌های لازم به صورت شبانه روز و همه توان در استان و خارج از استان در حال انجام است و شب گذشته تیم تخصصی و فوق تخصصی از وزارت بهداشت در قم جلسه برگزار کرد.

محبی عنوان کرد: یافته‌های بالینی که به دست آورده بودیم روی هم قرار داده و قرار شد برای جمع‌بندی بیشتر و نظر کارشناسان به تهران ارسال و هر گاه به جمع‌بندی لازم برسند و نظرات به دست بیاید اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر عاملی وجود داشته باشد به قدری خفیف است و این سبب می‌شود دانش‌آموزان به یک تحریک اولیه برسند و مختصری علائم داشته باشند، برخی از دانش‌آموزان که بی‌حسی اندام و ضعف عضلانی برای شان ایجاد می‌شود این موضوع را با اطمینان می‌گویم که ظرف مدت کوتاهی از بین می‌ رود و مشکلی برای آنها باقی نمی‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج