۱۲۸۹۰۳۶
۳۱۷۶
۳۱۷۶
پ

پاسخ عجیب درباره جنجال فروش مدارس خیرساز

روزنامه ایران به نقل از دیبرخانه اجرایی مولدسازی آموزش‌وپرورش در واکنش به خبر فروش مدارس خیرساز نوشت که ممکن است در سایتی که اسامی این مدارس اعلام شده کمی اشتباه شده باشد!

روزنامه ایران به نقل از دیبرخانه اجرایی مولدسازی آموزش‌وپرورش در واکنش به خبر فروش مدارس خیرساز نوشت که ممکن است در سایتی که اسامی این مدارس اعلام شده کمی اشتباه شده باشد!

برخی رسانه های مخالف دولت در خبری دروغ مدعی شده بودند دولت به دنبال فروش مدارس خیریه ای در قالب طرح مولدسازی است. پیگیری روزنامه ایران هم مؤید این نکته است که هیچ مدرسه خیر‌سازی نه در لیست اموال برای فروش است و نه می‌تواند قرار بگیرد.

پاسخ عجیب درباره جنجال فروش مدارس خیرساز

این روزنامه در ادامه به نقل از دبیرخانه اجرایی مولدسازی آموزش و پرورش نوشته است: سامانه‌ای تحت عنوان اتاق شیشه‌ای وجود دارد که در آن املاک بلااستفاده و مازاد دستگاه‌ها را بارگذاری کرده‌اند. بر همین اساس آموزش و پرورش نیز در مرحله اول ۵۲۰ ملک با شرایط مولدسازی را که مازاد بوده است به وزارت اقتصاد معرفی کردند، سپس برای اینکه شبهه‌ای ایجاد نشود شروع به شفاف‌سازی و عنوان کردند قصد فروش املاک را ندارند مگر برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام.

اکنون هزار و ۴۴۶ ملک در اولویت هستند که تکمیل نشده، البته در میان آنها ممکن است ملکی باشد که تکمیل شده اما هنوز بدهی دارند پس باید تکمیل شود. در این سایت شاید کمی اشتباه شده باشد، ما در یک طرف املاک مازاد و یک طرف هم پروژه‌ها را می‌بینیم که قرار است از مسیر مولدسازی تکمیل شوند. به مردم گفته‌ایم که نمی‌خواهیم این املاک را بفروشیم بلکه می‌خواهیم سایر املاک را تکمیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج