۱۲۸۹۰۶۴
۴۹۸۰
۴۹۸۰
پ

هشدار جدی نماینده اصولگرای مجلس به رئیسی

حاجی دلیگانی خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

ایلنا نوشت: حاجی دلیگانی خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصول ۱۲۲ و ۱۲۳ قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: مشکل اصلی کشور عدم اجرای قانون است.

هشدار جدی نماینده اصولگرای مجلس به رئیسی

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جزء (۱) بند (۳) قانون بودجه مجلس مصوب کرد چنانچه دولت قصد دارد کالایی را از سبد ارز ترجیحی حذف نماید قبلا باید ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف‌کننده را برای کالای اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه‌ها و به طرق جایگزین مطمئن به انجام رسانده باشد به طوری که افراد بتوانند این کالاها و خدمات را به نرخ پایان شهریور ۱۴۰۰ دریافت و در سقف سهمیه تعیین شده تهیه کنند.

وی افزود: مردم و نمایندگان ببینند آیا این امر انجام شده است و از آقای رئیسی سوال می‌کنم شما که مرد قانون بوده و هستید چرا قانون را رعایت نمی‌کنید.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه از دولت انتظار می‌رود افراد ناکارآمد را تغییر دهد، گفت: دلیل دیگر مشکلات این است که تصمیمات درست و به موقع گرفته نمی‌شود و رئیس جمهور می‌خواهد تاوان معاونان و وزرای ناتوان را بدهد و انتظار می‌رود افراد ناتوان در هر مقام و مسئولیتی توسط رئیس جمهور عزل شوند و افراد توانمند به کار گرفته شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج