۱۲۸۹۱۱۳
۷۶۴۴
۷۶۴۴
پ

مقصر جدید افزایش نرخ دلار معرفی شد

روزنامه دولتی ایران در گزارشی با عنوان «رسانه‌های غرب‌گرا، شرکای دلار پساآشوب»، «ناامنی و افزایش فشار خارجی» را مقصر افزایش نرخ ارز دانسته و رسانه‌های اصلاح‌طلب را هم دیگر مقصر معرفی کرده است!

روزنامه دولتی ایران در گزارشی با عنوان «رسانه‌های غرب‌گرا، شرکای دلار پساآشوب»، «ناامنی و افزایش فشار خارجی» را مقصر افزایش نرخ ارز دانسته و رسانه‌های اصلاح‌طلب را هم دیگر مقصر معرفی کرده است!

مقصر جدید افزایش نرخ دلار معرفی شد

نرخ ارز در حالی همزمان با آغاز آشوب‌ها در پاییز امسال رکورد زد که یک سال پیش از آن تنها  چند درصد افزایش یافته بود. بررسی نقطه نظرات تحلیلگران اقتصادی وابسته به جریان‌های مختلف نشان می‌دهد که اصلی‌ترین عامل گرانی دلار «ناامنی» و «افزایش فشار خارجی» عنوان می‌شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است:

علمکرد دوازده ماهه دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد که ثبات نسبی نرخ ارز را همراه داشت، سکوت یکساله‌ای را بر دولتمردان سابق تحمیل کرده بود. اما افزایش نرخ ارز متأثر از آشوب فرصت لازم را برای بازنمایی جریان موسوم به اعتدال فراهم می‌ساخت.

از همین رو بود که رسانه‌های نزدیک به دولت قبل از جمله «روزنامه اعتماد»،‌«خبرآنلاین» (تحت مدیریت تیم روابط عمومی سابق نهاد ریاست جمهوری)، «انتخاب» (تحت مدیریت تیم وابسته به جواد ظریف)، «جماران» (متعلق به حسن خمینی و در اختیار تیم نزدیک به حسن روحانی) و... تلاش کردند تا با حمایت‌های مستقیم یا غیرمستقیم از افراد بازداشت‌شده و حتی اخبار حمایتی درباره قاتلان شهدای امنیت، دوقطبی «قضاوت رسانه‌ای» را تعمیق ببخشند.

سکوت یک ساله جریان غربگرا نسبت به تخطئه ایده‌های شکست‌خورده‌اش مصلحتی بوده است و حالا که میوه آشوب نه در سبد براندازان بلکه در سبد مخالفان دولت چیده شده، محال است که از خیر آن به نفع کشور بگذرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج