adexo3
۱۲۹۰۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نام فيلم جدید «ترمیناتور»

آرنولد شوارتزنگر ضمن اعلام اسم فيلم جديد ترميناتور، اعلام كرد روز اول ماه جولای ۲۰۱۵ بازمی‌گردد.

خبرگزاری مهر: ترمیناتور اصلی یعنی آرنولد شوارتزنگر با استفاده از یک عکس گرفته شده برای اینستاگرام عنوان پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها را که توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود، اعلام کرد.

نام فيلم جدید «ترمیناتور»

در این عکس، نیم‌رخی از آرنولد دیده می‌شود که روی صندلی کارگردانی نشسته است و کلمات «Terminator Genisys» پشت صندلی‌اش نوشته شده است. شوارتزنگر از بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم برای یک فیلمبرداری فوق‌العاده تشکر کرد و گفت: بسیار چالش‌برانگیز، لذت‌بخش و راضی کننده بود.

شوارتزنگر همچنین اکانت اینستاگرام فیلم را نیز با عنوان @Terminator Genisys در عکس خود تگ کرد. لینک تويیت او توسط اکانت تایید شده تویيتر کمپانی پارامونت نیز ری‌تویت شد که نشان دهنده رسمی بودن خبر است.

«ترمينيتور جنيسيز» در عين حال كه عنوان عجيبي براي يك فيلم است ارجاعي به يك تكنولوژي بالاي تركيبي در مشاركت در مسايل آخرالزماني و تركيبي از ژنزيز به معني پيدايش و سيستم است.

در این فیلم کمپانی پارامونت، امیلیا کلارک و جیسون کلارک نقش سارا و جان کانر را بازی می‌کنند. جی کورتنی، مت اسمیت يا همان دکتر هوی سابق، لی بیونگ-هان و جی‌کی‌ سیمونز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. الن تیلور مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را لائتا کالوگریدیس و پاتریک لاسیر نوشته‌اند.

کمپانی تهیه اسکای‌دنس متعلق به دیوید الیسون در کنار پارامونت از تهیه‌کنندگان فیلم است. خواهر او، مگان الیسون نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم جدید خواهد بود. این فیلم روز اول ماه جولای سال ۲۰۱۵ اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج