adexo3
۱۲۹۰۵
۱۰ نظر
۵۱۰۶
۱۰ نظر
۵۱۰۶
پ

اسرائیل رسما ایران را تهدید به حمله کرد

آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران را به دلیل فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای تحت فشار قرار داده‌اند و با نشان دادن ماهیت اصلی سیاست‌های خود یا ایران را به ترور مسئولان تهدید می‌کنند یا به حمله نظامی.

آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران را به دلیل فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای تحت فشار قرار داده‌اند و با نشان دادن ماهیت اصلی سیاست‌های خود یا ایران را به ترور مسئولان تهدید می‌کنند یا به حمله نظامی.

پس از آنکه پنجشنبه دو هفته گذشته در جلسه استماع کنگره آمریکا، برخی مسئولان بلندپایه از جمله فرمانده سابق نیروی زمینی آمریکا خواستار ترور مسئولان ایران شدند، روز گذشته شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی ایران را به حمله نظامی تهدید کرد.

در حالی که برخی رسانه‌ها و تحلیلگران از جمله روزنامه الحیات، علت کوبیدن بر طبل جنگ در اسرائیل را اقدامی از سوی سران این رژیم می‌دانند برای خروج از بحران داخلی و خارجی و شکستن انزوای خود، شیمون پرز روز گذشته مدعی شد چیزی هست که گرینه نظامی را در مقابل گزینه دیپلماتیک علیه ایران پیش می‌اندازد.

در سوی دیگر نیکلا سارکوزی در واکنش به این شایعات هرگونه اقدام نظامی علیه ایران را رد و بر ادامه راهکارهای سیاسی برای تحت فشار قرار دادن ایران تاکید کرد.

پرز در این سخنان تلویزیونی مدعی شد که ایران به سلاح هسته‌ای نزدیک می‌شود و اسرائیل در وقت باقی مانده باید به کشورهای مختلف مراجعه کند و از آنان بخواهد که به وعده خود و عدم اکتفا به تحریم‌ها عمل کنند.

پیش از این یک مقام آمریکایی اعلام کرده بود که سخن گفتن از جنگ به معنای اذعان به بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها علیه ایران است و نباید از جنگ سخن گفت.

شیمون پرز در ادامه سخنان خود تلاش کرد وانمود کند که ایران تا ساخت سلاح هسته‌ای فاصله‌ای ندارد و بدین ترتیب سیاست ایران هراسی را بار دیگر تکرار کند. حال آنکه تمام گزارش‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران بر رد ادعاهای آمریکا و غرب مبنی بر انحراف برنامه هسته‌ای تاکید کرده و تاکنون هیچ نشانه‌ای دال بر این ادعا ارائه نشده است.

ایهود باراک وزیر جنگ این رژیم، هفته گذشته در پی بالا گرفتن شایعات در این رژیم و محافل رسانه‌ای درباره تصمیم تل‌آویو برای اقدام علیه ایران تاکید کرد که وی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصدی برای این کار ندارند و در حقیقت دو نفر نمی‌توانند برای چنین کاری به تنهایی تصمیمگیری کنند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اسرائیل رسما ایران را تهدید به حمله کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      هههههه... فکر شا بکنید اگر ایران پیش دستی کنه و به اسرئیل حمله کنه چی میشه.. اسرائیل همین الانش هم نابود شده هست.

    • هادی

      اسراییل که هیچی امریکاشم در برابر ایران هیچ کاری نمی تونه بکنه چون اگه اونا فقط سلاح دارن ایران هم سلاح داره هم کلی مردم که اعتقاداتشون محکمو قوی هستش و جون می دن برا شهادت.
      در سال 2012 جنگ بزرگی صورت می گیره که کشورهای ایران و اسراییل ابتدا وارد جنگ می شن بعد کشورهای عربستان و ترکیه با ایران هم پیمان می شن. کشورهای اروپایی برای کمک به اسراییل می ان ولی ایران اسراییل رو شکست داده و تصرف کرده و با کمک ترکیه و عربستان توی اروپا پیش روی می کنه کشور امریکا به دلیل اوضاع بد داخلی نمی تونه به اروپا کمک کنه و کمکهاش وقتی به اروپا می رسه که ایران و ترکیه و عربستان اروپا رو گرفتن.

      پاسخ ها

      • نوستراداموس

        پسرم رو دست ما در اومدی ها....

      • بدون نام

        شب ها یکم سبک تر شام بخور

        اه داموس جون، تو هم که اینجایی.
        راست میگی.دو نفر اینجوری پیدا بشن کتاب هات رو دست ناشر باد میکنه!!

    • بدون نام

      شما توهم زدین هادی جان امیدوارم حالت خوب بشه

    • علي

      بهر حال ما آماده ايم. ميتونن بازم امتحان كنن. ولي اين تو بميري از اون تو بميريا نيس. سال 59 و60 تا65 ما سيم خاردارم نداشتيم نتيجش شد اون.
      حالا چي؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟

    • حسین

      اسراییل بدون حمایت گنده لاتش (آمریکا) هیچ کاری نمی تونه کنه؛؛ مستر ناشناس!! اگه مسائل و علم ژئوپلتیک رو بدونی که میدونم؛ اصلا تو این فازها نیستی!! باید تو مخت فرو کنی که؛ مساحت و جمعیت و موقعیت جغرافیاتی؛ از عوامل مهم استراتژیک در برد و باخت یک جنگ یا منقشه مرزی یا فرامرزی است؛؛؛ منهای پشتیبانی آمریکاییها؛ ایران حداقل این 3 پوئن مهم رو داره؛؛؛ در یک حمله موشکی دو طرفه ؛ ایران با حملات 50 تای اول موشکی که اگه 3/1 اونها به هدف اصابت کنه؛ حداقل 2 میلیون نفر از اسراییلیها آواره میشن.... این تازه مال روز اول حمله متقابل هستش....

    • lili

      سر لبنان نتونستن غلطی کنن واسه ایران شاخ و شونه میکشن.ریز میبینیمتون کله تخم مرغی ها!

    • علي

      مورچه اي رو گردن فيلي بود .!!!
      دوستاي مورچه ه از پايين داد ميزدن و دست ميزدنو تشويقش ميكردن كه:(( مملي جون خفش كن،گلوشو بگير چپش كن. . . . . .))
      حالا حكايت اين اسراييل و آمريكاست.
      نميخان بفهمن جلو خدا هيچي نيستن!

    • بهزاد

      دلم میخاد ایران یه در س حسابی به این اسراییل بده تا دوباره از این گنده ...هانکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج