اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۰۶۶۴
۳۰۹۸
۳۰۹۸
پ

تذکر صریح روزنامه اطلاعات به دولت رئیسی

دولت سابق و سیاست‌ها و مسایلی که مطرح بوده، دیگر نمی‌تواند علت و بنیاد مشکلات مردم قلمداد شود. دست دولت باز است، حمایت کافی و اهداف مشخص است. باید بی هیچ توجیه و بهانه‌ای تورم مهار شود.

روزنامه اطلاعات: دولت سابق و سیاست‌ها و مسایلی که مطرح بوده، دیگر نمی‌تواند علت و بنیاد مشکلات مردم قلمداد شود. دست دولت باز است، حمایت کافی و اهداف مشخص است. باید بی هیچ توجیه و بهانه‌ای تورم مهار شود.

روزنامه اطلاعات خطاب به دولتمردان یادآور شده است دیگر دولت سابق نمی‌تواند علت مشکلات مردم قلمداد شود و دولت باید بدون هیچ بهانه‌ و توجیهی تورم را مهار کند.

اگر سیاست خارجی متحول نشود، سیاست داخلی و اقتصاد کلان و خرد، بخش دولتی و خصوصی نیز بهبود نمی‌یابد. همان تجربه‌ها به ما آموخته که در چنین شرایط تنیده و گره خورده‌ای، فقط مافیای خصولتی و کاسبان و دلالان هستند که از عدم شفافیت سود می‌برند و در چنین شرایط ناروشنی تکثیر می‌شوند. 

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: با توجه به حساسیت وضع موجود و مشکلات جاری، تردید نیست که دولت ناچار به اتخاذ تدبیرات مهم برای تغییرات مثبت و گره گشایی از امور جاری است. لازم است برخی سخنگویان و وزرای دولت متوجه باشند که مردم به تحولات کارگشا و بهبود امور توسط همین دولت، با عنایت به حمایت همه جانبه قوای دیگر و نهادهای بالاتر امید بسته اند. دولت سابق و سیاست‌ها و مسایلی که مطرح بوده، دیگر نمی‌تواند علت و بنیاد مشکلات مردم قلمداد شود. 

روزنامه اطلاعات در پایان نوشته است: تجربه سال جاری باید بتواند واقعیات را از شعارهای تبلیغاتی و وعده‌های دوران انتخابات متمایز کند. پس دست دولت باز است، حمایت کافی و اهداف مشخص است. باید بی هیچ توجیه و بهانه‌ای تورم مهار شود، مشکلات مردم کاهش یابد، و تحولات و دگرگونی‌های بزرگی را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج