۱۲۹۱۲۱۳
۴۲۲۸
۴۲۲۸
پ

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

پاریس هیلتون (Paris Hilton) به تازگی اولین تصاویر از نوزاد پسرش را با مردم به اشتراک گذاشت و نام او را فاش کرده است.

روزیاتو: پاریس هیلتون (Paris Hilton) به تازگی اولین تصاویر از نوزاد پسرش را با مردم به اشتراک گذاشت و نام او را فاش کرده است. او در قسمت کوتاهی از یک پادکست درباره چگونگی انتخاب نام فرزندش، Phoenix، به معنای «ققنوس» به همراه نام میانی پدربزرگش، صاحب هتل‌ های زنجیره ای هیلتون، توضیح داد. این افشاگری نقطه عطف مهمی برای هیلتون و همسرش محسوب می‌شود که تا به حال جزئیات زندگی خصوصی خود را از انظار عمومی دور نگه داشته‌اند.

در طول این پادکست، پاریس هیلتون هیجان خود را در مورد عضو جدید خانواده اش ابراز کرد و از معنادار بودن این لحظه برای خود و همسرش، کارتر روم (Carter Reum) که پیش از این از رابطه قبلی خود با لورا بلیزی، یک دختر دارد گفت.

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

 

 

او با به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای پسر بچه اش شروع کرد، او را «فرشته گرانبها» خواند و عشق خود را به او ابراز کرد. هیلتون ادامه داد که او و همسرش مشتاقانه منتظر تشکیل خانواده خود هستند و نمی‌توانند منتظر بمانند تا طرفدارانشان با عضو جدید خانواده آنها ملاقات کنند. او سپس نام کامل نوزاد پسرش را اعلام کرد: فینیکس بارون هیلتون روم (Phoenix Barron Hilton Reum).

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

 

 

هیلتون که بیشتر عمر خود را در معرض دید عموم سپری کرده، همچنین فاش کرد که از زمان تولد فرزندشان همه چیز را بسیار خصوصی نگه داشته اند. در واقع، او تا زمانی که پسرشان به یک هفتگی رسید حتی به مادر، خواهران یا بهترین دوستش چیزی نگفته بود. او توضیح داد که خیلی خوب بود که توانست آن زمان را با شوهرش بگذراند و همه چیز را فقط بین خودشان دو نفر نفر نگه دارند.

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

وارث هتل های هیلتون توضیح داد که یک دهه پیش به این نام فکر کرده بود و حین خواندن گزیده ای از کتاب خاطرات خود که در راه است داستان را فاش کرد. او گفت: «ما قصد داریم نام او را فونیکس بگذاریم، نامی که سال‌ها پیش زمانی که در جستجوی شهرها بودم و به دنبال چیزی می‌گشتم که به پاریس و لندن بیاید، به ذهنم رسید.»

او ادامه داد: «Phoenix یا ققنوس پرنده‌ای است که شعله می‌کشد، از خاکستر بلند می‌شود تا دوباره پرواز کند.» من می‌خواهم پسرم با دانستن این موضوع بزرگ شود که فاجعه‌ها و پیروزی‌ها در زندگی ما می‌آیند و می‌روند. و این باید به ما امید بزرگی برای آینده بدهد.»

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

از سوی دیگر، نام میانی فرزند پاریس هیلتون برای ادای احترام به پدربزرگ مرحومش، بارون هیلتون، نامگذاری شده است. همان‌طور که خودش توضیح داد: «هر روز دلم برای پدربزرگم تنگ می‌شود. پس خواستم با گذاشتن اسمش روی اولین پسرم به او ادای احترام کنم.»

پاریس هیلتون داستان نام منحصر به فرد بچه‌اش را فاش کرد

هیلتون اوایل سال جاری میلادی خبر تولد نوزادش را فاش کرد و هیجان خود برای فصل های بعدی زندگی جدیدش را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. او در آن زمان گفت: «همیشه رویای مادر شدن را داشتم و خیلی خوشحالم که من و کارتر همدیگر را پیدا کردیم.» او اصرار داشت که همه‌چیز را خصوصی نگه دارد و تنها یک کلوزآپ از دست نوزادش منتشر کرد که  انگشت مادرش را گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج