۱۲۹۱۵۴۷
۳ نظر
۳۶۱۸
۳ نظر
۳۶۱۸
پ

واکنش‌های جالب مردم به مرگ «پیروز»

عمر «پیروز»، توله پوزپلنگ ایرانی روز گذشته به پایان رسید، مرگ او همه را شوکه کرد و حتی دست‌خوش تحلیل‌های سیاسی اجتماعی شد، همزمان با مرگ این یوزپلنگ مشخص شد پیروز از مدت‌ها قبل درگیر اختلالات کلیوی بوده است.

خبرآنلاین: عمر «پیروز»، توله پوزپلنگ ایرانی روز گذشته به پایان رسید، مرگ او همه را شوکه کرد و حتی دست‌خوش تحلیل‌های سیاسی اجتماعی شد، همزمان با مرگ این یوزپلنگ مشخص شد پیروز از مدت‌ها قبل درگیر اختلالات کلیوی بوده است.

او بیان کرد: «همه چیز نشان می‌دهد که پیروز از ابتدا این مشکلات را داشته،‌ اما سعی می‌شد تصویر دیگری از این حیوان به نمایش درآید، یعنی مخاطب مدام با تصاویری از پیروز روبه‌رو بود که نشان می‌داد پیروز در حال بازی است و نمای پشت آن هم برج میلاد است و خب این همه نمایش برای چه بود وقتی پیروز از ابتدا چنین مشکلاتی داشت.»

اما مرگ پیروز از نظر مخاطبان پنهان نماند، آن‌ها تلاش کردند نظرات خود را درباره مرگ پیروز یا احساسات خود را در مواجهه با این خبر به اشتراک بگذارند. مثلاً یک کاربر در پیامی احساسی نوشته که «الهی بگردم برای پیروز برای خودمون» کاربری که خود را «سحر» معرفی کرده در پیامی مشابه نوشته که: «بخدا نمیدونم برای چی دیگه ناراحت باشیم اصلا میشه بگید دیگه به چی امیدوار باشیم، بگید دیگه»

*همچنین یک مخاطب به نام «یونس آقایی» نوشته : «پیروز جانم، پسر ایران ای کاش تنهام نمیذاشتی بدون تو چجوری نفس بکشم و چجوری بدون تو زندگی کنم و دیگه طاقت ندارم و خوب بخابی پیروزجان... تسلیت ایران.»

*مخاطب دیگری که به نظر می‌رسد از مرگ این یوزپلنگ خیلی ناراحت شده در واکنشی نوشته که «پیروزم شده بودی امال و ارزویمان .دلخوش به تو بودیم و بودنت در این همه غصه و یاس و ناامیدی . حال چگونه بی تو سر کنم پسر خوب ایران زمینم . در خوابم امدی و در کنارم ارام خوابیدی . چو فرزندی کنار مادر خویش .خدا صبر بدهد به دل همراه و همسفر و پرستارت .چقدر سخت است تحمل ناباورانه ی رفتنت ای پاکترین موجود خدا .» اما مشخص است «حبیب» از در طعنه و تیکه قصد دارد جوابی به سازمان حفاظت از محیط زیست بدهد، او نوشته که «بخدا میدادن توی روستا با نون خشک، بهتر نگهش می‌داشت و پرورش میدادن.»

*برخی دیگر از کاربران نظرات متفاوتی دارند، کسی که خود را معرفی نکرده نوشته که : «الکی یک پروژه محیط زیستی و حیات وحش رو به یک موضوع ملی تبدیل میکنید، از اونطرف هم رسانه‌های مخالف، یاس و ناامیدی و آسمون ریسمون می‌بافن، ول کنید لطفا. در سکوت و بی سر و صدا بررسی کنید.» کاربر دیگری هم در پاسخ نوشته که : «چقد تو این شرایط افرادی مثل شما اذیت کننده هستند»

* یکی از مخاطبان نوشته که: «اگه زنده میموند جای تعجب داشت یادمه چندی پیش خبری در مورد پیروز خوندم که نوشته بودند سازمان دامپزشکی نمیتونه از پس هزینه های این یوز ایرانی برآد یعنی کشور با این دبدبه کبکبه نمیتونست هزینه یه یوزپلنگو بده پس از همون اول معلوم بود عاقبت این توله یوز چیه»

*«پارسا» هم با نظر مشابهی نوشته: «مگه جای تعجب داره؟ اینکه به مردم دروغ گفتن و امید الکی دادن تازگی داره؟عمریه داریم دروغ میشنویم وعده و امید الکی میشنویم.»

*کاربر دیگری به نام «نسیم» هم با اشاره به بخشی از قطعه شروین حاجی‌پور نوشته که «شروین چه خوب گفت :( برای پیروز واحتمال انقراضش)»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      بازم بخشی از نظرات روشنفکر نماها رو دیدیم .

    • دت

      مرگ پیروز واقعا حال ما رو گرفت

    • ناشناس

      هر جایی ممکنه بود این اتفاق بیفته علتشم بی تجربگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج