اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۱۸۲۷
۵۰۶۳
۵۰۶۳
پ

رضایت مردم از نظام از زبان احمد خاتمی

سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: افرادی که امروز اباحه گری را ترویج می‌ کنند این‌ها همان مرجعان دیروز هستند که در قرآن و روایات به آن‌ها اشاره شده است.: حرف حق را باید با شجاعت بیان کرد و از هیاهو و جنجال فضای مجازی و رسانه ای بیم نداشت؛ متاسفانه برخی بی تقوایی می کنند و اساسا می نویسند تا زبان ما را ببنندند، ما نباید مرعوب این فضا شویم بلکه باید با شجاعت و صراحت به رسالت جهاد تبیین خود در مسائل عمل کنیم.

دیده بان ایران: دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری هم در این اجلاسیه، جهاد تبیین را یک اصل قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین رسالتی الهی است و از علما هم این مسأله خواسته شده است، آیه ۱۸۷ سوره آل عمران اشاره به همین مساله دارد.

وی با تصریح بر اینکه رسالت علما روشنگری و تبیین در مقابله با بدعت‌ها و انحرافات است، پیروزی انقلاب را ثمره جهاد تبیین علما دانست و گفت: حضور علما و روحانیت در عرصه روشنگری از ۱۹ دی ۵۶ تا ۲۲ بهمن ۵۷ غوغا کرد، همه منابر تبدیل به منابر جهاد تبیین شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نباید در مفهوم جهاد تبیین بمانیم، اظهار داشت: تأکید چند باره و همیشگی رهبر انقلاب بر جهاد تبیین ناظر به کلیات نیست بلکه باید مصادیق را بیان کنیم؛ اگر درباره اتفاقات چند ماهه اخیر در کشور به صراحت نگوییم در این حوادث طراحی بیگانه در میان است و اتاق فکر آن را صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و منافقین و سلطنت طلب‌ها داشتند، به رسالت جهاد تبیین عمل نکرده‌ایم، کلی گویی فایده‌ای ندارد؛ باید مسائل روز را بیان کنیم و عقبه‌ها را به درستی بشناسیم.

وی با تاکید بر این که اگر جهاد تبیین را به روش و شیوه قرآنی در پیش گرفتیم، موفق خواهیم شد، گفت: در زمینه جهاد تبیین باید با روش استدلالی و مستند و با قول سدید عمل کنیم و اگر روش ما نادرست باشد جواب نخواهیم گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز جریان‌هایی به دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند، والله این دروغ است و نشانه دروغ بودن آن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است که در ده ساله اخیر بی سابقه بوده و میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به میدان آمدند.

وی افزود: در نظام نبوی و علوی هم عده‌ای ناراضی بودند، انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند اما اکثریت و عمده مردم از نظام راضی هستند، همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند و بحمدلله همان گونه که رهبر انقلاب تأکید فرمودند صبغه مردمی نظام پر رنگ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج