۱۲۹۲۰۸۷
۱۰۵۸۳
۱۰۵۸۳
پ

رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!

نماینده سابق مجلس گفت: دولت سیزدهم باید هرچه سریعتر استعفا دهد و کنار برود تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی برگزار و رئیس جمهوری جدیدی انتخاب شود، چون این دولت اصلا نمی تواند کشور را اداره کند و هر روز با تصمیمات اشتباه مشکلی بر مشکلات مردم و کشور می افزاید.

نامه نیوز: نماینده سابق مجلس گفت: دولت سیزدهم باید هرچه سریعتر استعفا دهد و کنار برود تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی برگزار و رئیس جمهوری جدیدی انتخاب شود، چون این دولت اصلا نمی تواند کشور را اداره کند و هر روز با تصمیمات اشتباه مشکلی بر مشکلات مردم و کشور می افزاید.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده سابق مجلس درباره نگاه انتقادی اصولگرایان به دولت سیزدهم گفت: اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد چون اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ رئیسی را به مردم تحمیل کردند و حالا باید هزینه این دولت را پرداخت کنند.

به گزارش نامه نیوز، مهمترین بخش های این گفت و گوم را در ادامه می خوانید:

اصولگرایان حق ندارند پشت رئیسی را خالی کنند،  الان صدای پاهایی شنیده می شود که اصولگرایان نمی خواهند تا انتها پای دولت رئیسی بمانند. البته این جریان سیاسی زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز همین رویه را پیش گرفتند و در دوره دوم ریاست جمهوری او به تدریج سفره خود را دولت دهم جدا کردند.

اصولگرایان امروز می بینند اوضاع دولت سید ابراهیم رئیسی خیلی خراب است بنابراین از الان زمزمه جدایی از دولت سیزدهم را شروع کردند با این توجیه که مهم مردم هستند و می خواهند طرف مردم بیاستند اما این پذیرفته نیست چون زمانی آقایان اصولگرا یاد مردم افتادند که مردم زیر فشار اقتصادی و معیشتی له شده اند.

آرزوی موفقیت دولت آقای رئیسی را داشتم و دارم اما وقتی مشکلاتی را که بعد از روی کار آمدن این دولت به وجود آمدند می بینیم، معتقدم دولت سیزدهم باید هرچه سریعتر استعفا دهد و کنار برود تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی برگزار و رئیس جمهوری جدیدی انتخاب شود، چون این دولت اصلا نمی تواند کشور را اداره کند و هر روز با تصمیمات اشتباه مشکلی بر مشکلات مردم و کشور می افزاید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج