۱۲۹۲۵۲۹
۱۷۷۲
۱۷۷۲
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین سیستم اگزوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگزوز را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین قطعات خودروها بدانیم که کیفیت آن می‌تواند تاثیر بسزایی بر کارکرد صحیح خودرو داشته باشد.

با افزایش تحریم‌ها و ممنوعیت وارد کردن برخی قطعات صنعتی به کشور، خودروسازان ایرانی برخی قطعات خودرو را از تولیدکنندگان ایرانی تهیه کردند. کیفیت این قطعات تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت خودروها دارد و به همین خاطر هم شرکت‌های بزرگ خودروسازی به سراغ تولیدکنندگان حرفه‌ای‌تر می‌روند تا قطعات باکیفیت‌تری را تحویل بگیرند.

اگزوز را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین قطعات خودروها بدانیم که کیفیت آن می‌تواند تاثیر بسزایی بر کارکرد صحیح خودرو داشته باشد. همین موضوع هم باعث شده که تولید اگزوزهای باکیفیت در میان سازندگان به شدت مورد توجه قرار گیرد. در این مطلب سعی داریم به بررسی ویژگی‌های باکیفیت‌ترین اگزوزها بپردازیم و بهترین تولیدکننده اگزوز را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سیستم اگزوز چیست؟

پیش از اینکه به بررسی ویژگی‌های یک اگزوز خوب بپردازیم، لازم است دقیقا بدانید که اگزوز چیست و چه کاربردی در خودروها دارد.

بهترین سیستم اگزوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیستم اگزوز قطعه‌ای در وسایل نقلیه موتوردار است که بخار حاصل از واکنش شیمیایی در سیلندرهای داخل موتور را به خارج از موتور منتقل می‌کند این عملیات باعث می‌شود که آلایندگی‌های خودرو تا حد زیادی کاهش یافته و از سویی دمای موتور و فشار برگشتی گاز تا حد زیادی کم شوند. اگزوز وظیفه کاهش صدای خودرو را نیز برعهده دارد.

بهترین سیستم اگزوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که پیشتر اشاره شد، اگزوز در خودرو دارای وظایفی است که باید آن‌ها را به درستی انجام دهد. پس در نتیجه بهترین سیستم اگزوز، باید تمام وظایفش را به درستی و به خوبی انجام دهد تا کارکرد خودرو بهبود یابد. پس در نتیجه یک سیستم اگزوز خوب ویژگی‌های زیر را دارد:

1. گازهای حاصل از احتراق موتور را به خوبی و به طور کامل به بیرون خودرو هدایت می‌کند. این گازها باید از مسیر درست و کلی مجموعه سیستم اگزوز خارج شوند.

2. سیستم اگزوز باید گرمای داخل موتور را کاهش دهد. این کاهش دما از طریق انتقال گرما به مجموعه اگزوز و سپس انتقال به محیط پیرامون انجام می‌پذیرد.

3. سیستم‌های اگزوز خوب به نوعی طراحی شده‌اند که صدای ناشی از خروج گازهای احتراق را از طریق کاهش سرعت، دما و فشار گازهای خروجی، کمتر می‌کنند و به طور کلی باعث کاهش صدا می‌شوند.

بهترین سیستم اگزوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

4. یک اگزوز خوب باید به نوعی طراحی شده باشد که توسط مبدل‌های کاتالیستی حدود 90 درصد گازهای سمی حاصله از احتراق را بی‌اثر کند و آلاینده‌های زیست محیطی را تا حد زیادی کاهش دهد.

5. سیستم اگزوز باید به گونه‌ای عمل کند که راندمان و عملکرد موتور را تا حد زیادی افزایش دهد و بهبود ببخشد. این بهبود عملکرد توسط ایجاد فشار برگشتی مجاز دود در موتور و با محاسبه دقیق مقاومت مجموعه اگزوز در جریان خروج دود از خودرو انجام می‌شود.

بهترین سازنده اگزوزهای خودرو

شرکت بوزال فومن پارس یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان قطعات خودرو و به خصوص اگزوزهای اوریجینال است. محصولات این شرکت با بهره مندی از آخرین فن آوری های روز در فرآیند جوشکاری ، مورد تایید تمام شرکت‌های خودروسازی داخل و خارج کشور است.

بهترین سیستم اگزوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

این شرکت با 90 سال تجربه تولید محصولات صنعتی مورد نیاز خودروسازان، کلیه الزامات و مهارت های لازم برای شناسایی و پاسخ به نیاز های تولید در OEM (Original Equipment Manufacturer) را فراهم کرده است.

تمام محصولات این شرکت به نوعی طراحی و تولید می‌شوند که تضمین‌کننده سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست در سطوح عالی و استانداردهای بین‌المللی هستند. این شرکت با بهره‌مندی از یک شبکه گسترده زنجیره تامین به واسطه گروه صنعتی بوزال و دسترسی به منابع اصلی تامین مواد اولیه، از تمام رقبایش پیشی گرفته و بهترین محصولات را ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت بوزال فومن پارس با هدف توسعه فعالیت های خود در بخشAfter Market آمادگی تامین قطعات مربوط به سیستم اگزوز از جمله کیت های حرفه ای برای خودرو های وارداتی را دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج