۱۲۹۲۸۶۹
۱۲۳۵۱
۱۲۳۵۱
پ

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!

کمپانی خودروسازی BYD در استرالیا با Atto ۳ به عنوان سومین خودروی برقی پرفروش در سال ۲۰۲۲ به سرعت در رتبه‌بندی به درجات بالایی رسید؛ این خودرو در حالی که پرفروش‌ترین بود، مقرون به صرفه ترین خودروی برقی زمینی استرالیا بود.

خبرآنلاین: کمپانی خودروسازی BYD در استرالیا با Atto ۳ به عنوان سومین خودروی برقی پرفروش در سال ۲۰۲۲ به سرعت در رتبه‌بندی به درجات بالایی رسید؛ این خودرو در حالی که پرفروش‌ترین بود، مقرون به صرفه ترین خودروی برقی زمینی استرالیا بود.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!

در سال ۲۰۲۳، این برند با عرضه مدل های مقرون به صرفه‌تر، از جمله یک هاچ بک برقی شهری بسیار مقرون به صرفه، جاه طلبی‌های جسورانه‌تری را از خود رو کرد؛ این هاچ بک BYD Seagull نام دارد و دارای قیمت اولیه ۱۲۷۵۰ دلار و تا ۲۱۲۵۰ دلار است که قیمت آن به شدت به قیمت خودروی شاهین در داخل نزدیک است و انتظار می رود اواخر امسال در بازار محلی خود عرضه شود.

جزئیات این مدل اخیرا پس از ارسال درخواستی برای BYD Seagull به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) در رسانه های چینی منتشر شد؛ این درخواست تأیید شامل اطلاعات فنی و تصاویری از EV شهری جمع و جور بود. همچنین دیده می شود که این خودرو بخشی از سری خودروهای اقیانوسی مانند هاچ بک دلفین است که در ماه های اخیر در حال آزمایش در سیدنی مشاهده شده‌است.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!

جزئیات فنی موتور و بسته باتری نیز به MIIT ارسال شده است. انتظار می رود BYD Seagull دارای یک موتور الکتریکی با حداکثر توان خروجی ۵۵ کیلو وات باشد. باتری که موتور را که در برنامه توضیح داده شده تغذیه می‌کند شامل یک بسته ۳۰.۷ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن (LFP) است. این باتری توسط FinDreams که زیرمجموعه BYD است و به تنهایی در فناوری باتری تخصص دارد ساخته خواهد شد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Seagull ممکن است به باتری سدیم یون نیز مجهز شود.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!

از نقطه نظر ابعاد، برنامه ارسال شده نشان می دهد که BYD Seagull کمی کوچکتر از Dolphin است. ابعاد ذکر شده عبارتند از ۳۷۸۰ میلی متر طول، ۱۷۱۵ عرض و قد هزار و ۵۴۰ میلی‌متری و در کنار آن فاصله بین دو محور ۲۵۰۰ میلی متر است.

مدل ۲۰۲۳ این خودرو از شاهین ارزان‌تر است!

بی‌وای‌دی شرکت خودروسازی چینی واقع در شهر شنژن است، که در زمینهٔ تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند. شرکت بی‌وای‌دی در سال ۲۰۰۳ در پی خریداری شرکت خودروسازی سیچوان توسط وانگ چوان-فو راه‌اندازی شد.

BYD یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو های برقی در جهان توافقنامه‌ای را برای ورود به بازار استرالیا در سال ۲۰۲۱ امضا کرد و از آن زمان تاکنون حضور فعالی در بازار استرالیا داشته‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج