۱۲۹۲۹۴۷
۱ نظر
۳۵۹۸
۱ نظر
۳۵۹۸
پ

پشت‌پرده افزایش عجیب قیمت مسکن در بازار

یک کارشناس بازار مسکن گفت: اطلاعات دولت از بخش مسکن بسیار اندک است. فکر می‌کنند به سادگی می‌شود مشکلات را حل کرد.

خبرآنلاین: یک کارشناس بازار مسکن گفت: اطلاعات دولت از بخش مسکن بسیار اندک است. فکر می‌کنند به سادگی می‌شود مشکلات را حل کرد.

بیت‌اله ستاریان افزود: ما مرتب درباره وضعیت بازار مسکن هشدار داده‌ایم و بیست سال پیش در گزارشی تحقیقی وضعیت اسفناک مسکن در سال ۱۴۰۰ را پیش‌بینی کرده بودیم.

پشت‌پرده افزایش عجیب قیمت مسکن در بازار

وی عنوان کرد: در این گزارش هشدار داده بودیم که عدم اصلاح سیاست‌ها قیمت مسکن را در سال ۱۴۰۱ به متری ۳۵ میلیون تومان در تهران می‌رساند اما می‌بینید که قیمت مسکن حالا به متوسط ۵۵ میلیون تومان رسیده است و این نشان می‌دهد نه تنها به بحران‌ها توجه نشد بلکه هیچ تدبیری برای بهبود وضعیت اندیشیده نشد و اوضاع از پیش‌بینی ما نیز بدتر شد.

ستاریان تصریح کرد: اطلاعات دولت از بخش مسکن بسیار اندک است. فکر می‌کنند به سادگی می‌شود مشکلات را حل کرد. وعده بزرگ می‌دهند و توقع جامعه را بالا می‌برند و بعد وقتی موفق نمی‌شوند همه مشکلات را به گردن مافیای مسکن، بنگاه‌های معاملات ملکی و سوداگران می‌اندازند اما توضیح نمی‌دهند چرا سیاست‌هایی را به کار می‌گیرند که هر روز ضریب نفوذ این دسته از دلالان و ... بیشتر می‌شود.

ستاریان خاطرنشان کرد: با این شرایط انتظاری نمی‌توان داشت؛ این دولت می‌رود و دولت بعدی می‌آید و ما صحبت می‌کنیم، مشکلات را فریاد می‌زنیم، پیشنهاد می‌دهیم و باز می‌بینیم اول راه هستند و هیچ اطلاعاتی ندارند و این پروسه هر چهار سال یک‌بار تکرار می‌شود و کارهای دولت قبلی را تکرار می‌کنند و به عبارت بهتر این سناریو مرتب در هر دوره از دولت‌ها تکرار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وظایف هر کدام از دولتها که امدند این بود با وعده وعید انتخاب شوند و بعد استراحت و به فکر چهار سال بعد که چگونه انتخاب شوند دو سال اخر هم بیخیال همه مشکلات ؛کی بود چی شد ما میریم بگی کار شکنی کردی میشه توهین به ....کی ازشون حساب پس میگیره ؟هیچکس همین که به صندلی رسیدند دیگه موندند تورم هر دوره اضافه انگار وظیفشون تورم زایی است به بهانه های مختلف ارزش پول داخلی رفته زیر زمین دلار پول به قول خودشون دشمن میره بالا ؛همه کشورها همینه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج