۱۲۹۲۹۶۷
۶۸۷۲
۶۸۷۲
پ

این قاتل سریالی در زندان هم آدم‌ کشت!

رامون اسکوبار، قاتل سریالی کالیفرنیا که به جرم قتل ۷ نفر در زندان به سر می‌برد، هشتمین جنایت هم در پرونده‌اش ثبت کرد و هم‌سلولی‌اش را به قتل رساند.

رکنا: رامون اسکوبار، قاتل سریالی کالیفرنیا که به جرم قتل ۷ نفر در زندان به سر می‌برد، هشتمین جنایت هم در پرونده‌اش ثبت کرد و هم‌سلولی‌اش را به قتل رساند.

این قاتل سریالی در زندان هم آدم‌ کشت!

 چند روز پیش جسد خوان ویلانووا ۵۳ ساله که تنها ۳ ماه از انتقالش به زندان ایالتی در شهر دلانو در کالیفرنیا می‌گذشت در سلولش پیدا شد. هرچند هنوز جزئیاتی از نحوه به قتل رسیدن این مرد منتشر نشده، اما آنچه در این حادثه توجه رسانه‌ها را جلب کرد، هم‌سلولی بودن خوان ویلانووا با یک قاتل سریالی معروف به نام رامون اسکوبار است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی پلیس، ویلانووا که مدتی قبل به جرم تجاوز جنسی شدید به یک کودک زیر ۱۴سال در لس‌آنجلس دستگیر شده بود، در دادگاه به حبس ابد محکوم شده و از ۳‌ماه قبل به زندان شهر دلانو منتقل و با رامون اسکوبار هم‌سلولی شده بود. تا اینکه صبح روز جمعه، جسد بی‌جانش در داخل سلول پیدا شد و بررسی‌های اولیه نشان داد که او به قتل رسیده است.

 تنها کسی که می‌تواند عامل این جنایت باشد، هم‌سلولی مقتول یعنی رامون اسکوبار است، مردی که کوله‌باری از جرم و جنایت در پرونده‌اش ثبت شده و دوران محکومیتش را در زندان می‌گذراند. این جنایتکار سریالی، نخستین قتل خود را در سال۲۰۱۸ رقم زد. او عموی ۶۵ساله خود را در خانه‌اش به قتل رساند و جسد او را در جایی دورافتاده دفن کرد. پس از این ماجرا، خواهر مقتول که با گم‌شدن برادرش جست‌وجو برای پیداکردن او را آغاز کرده بود، به رامون مشکوک شد و همین باعث شد که رامون او را نیز به قتل برساند.

قاتل بی‌رحم پس از قتل عمه و عمویش، به کالیفرنیا گریخت و تصمیم گرفت در کمپ‌های بی‌خانمان‌ها در اطراف لس‌آنجلس مخفی شود. زندگی او در میان بی‌خانمان‌ها آغاز شد تا اینکه وی تصمیم گرفت به جنایاتش ادامه دهد. نخستین قربانی او، یکی از بی‌خانمان‌ها بود. در نیمه‌های شب و زمانی که مرد بی‌خانمان در خواب بود، رامون به او حمله کرد و با ضربات چوب بیسبال به سرش، وی را به‌شدت مجروح کرد اما این مرد زنده ماند و در بیمارستان بستری شد. قاتل سریالی ۲روز بعد به بی‌خانمان دیگری که در ساحل سانتامونیکا خوابیده بود، حمله کرد و با ضربات چوب بیسبال او را به قتل رساند. رامون اسکوبار با چوب بیسبال خود به ۳مرد بی‌خانمان دیگر هم در لس‌آنجلس حمله کرد تا اموال آنها را سرقت کند. ۲نفر از این افراد توسط او به قتل رسیدند اما سومین نفر جان سالم به دربرد. ششمین نفری که مرد جنایتکار به قتل رساند، بی‌خانمان نبود.

این مرد برای ماهیگیری به سانتا مونیکا رفته و ظاهرا تصمیم گرفته بود شب را در آنجا بگذراند که در نیمه‌های شب هدف حمله مرد جنایتکار قرار گرفت و به قتل رسید و اموالش به سرقت رفت. ۴روز بعد از این جنایت، قاتل سریالی به مردی ۶۳ساله در خیابانی در مرکز شهر لس‌آنجلس حمله کرد و با چوب بیسبال او را به قتل رساند. اما تنها دقایقی بعد از این حمله مرگبار بود که با حضور پلیس در محل حادثه، ‌شناسایی و دستگیر شد. او پس از دستگیری در سال۲۰۱۸ به اتهام قتل ۷نفر و حمله و مجروح‌کردن ۵نفر دیگر در دادگاه محاکمه شد اما ادعا کرد که بی‌گناه است و به این ترتیب تا زمان صدور حکم قطعی، به زندان شهر دلانو منتقل شد تا اینکه چند روز پیش و در جریان حادثه‌ای که هنوز جزئیات بیشتری از آن مرتکب نشده، هم‌سلولی خود را به قتل رساند و آمار قربانیان خود را به ۸ نفر افزایش داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج