۱۲۹۳۰۱۱
۵۵۰۲۵
۵۵۰۲۵
پ

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

در اینکه بهاره‌کیان‌افشار شسته‌رفته، بدون حاشیه و مرتب می‌پوشد حرفی نیست. اما باید اعتراف کنیم متفاوت نمی‌پوشد.

چی بپوشم- رها منفرد: در اینکه بهاره‌کیان‌افشار شسته‌رفته، بدون حاشیه و مرتب می‌پوشد حرفی نیست. اما باید اعتراف کنیم متفاوت نمی‌پوشد. به سختی می‌توان در سبک‌وسیاق پوشش خانم کیان‌افشار مدل یا حتی سبک خاصی از پوشش را دید. اما این از اعتبار هنری‌ او کم نمی‌کند و البته که باید اعتراف کنیم ساده و مثل باقی مردم لباس پوشیدن دربرابر خاص و متفاوت پوشیدن،  از آن دست انتخاب‌های کاملا شخصی است که بهاره‌ کیان‌افشار به هر دلیلی میانه‌ای با آن ندارد. به هر حال این گزارش نگاهی است به سبک پوشش او به بهانه دوازهمین روز از اردیبهشت روز تولدش.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

کمی تا قسمتی متفاوت

تازه و شاید متفاوت‌ترین ظاهر بهاره‌کیان‌افشار را باید به لباسی که برای جشنواره فجر چهلم انتخاب کرده بود نسبت داد. او در این جشنواره سراغ وست(جلیقه بلند) با پارچه‌‌ای سوزن‌دوزی شده و  طرحی کاملا سنتی رفت و خب میتوان گفت جنس و طرح پارچه و البته اضافه کردن پر به حاشیه پایین لباس که از ترندهای روز برندهای مختلف ایرانی و خارجی در  زمستان گذشته بود، نقطه عطف این انتخاب بود. در غیر اینصورت وست به خاطر حال و هوای اسپورتی که دارد نمی‌توانست انتخاب خوبی به عنوان  اوت‌فیتی رسمی باشد. او در این استایل سراغ شلوار مشکی واید و کفش مشکی نوک‌تیز رفته بود که هر دو علاوه بر همسویی با مد روز به ظاهر او جلوه رسمی‌تری داده بودند. البته باید اعتراف کنیم انتخاب شلوار با باز بودن جلوی وست هم همخوانی درستی داشت.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

 

یک انتخاب تکراری!

بهاره کیان‌افشار غیر از جشنواره فجر سال‌گذشته چندبار دیگری هم در مراسم‌های مختلف با  وست ظاهر شد که به جرات می‌توان گفت حساب‌شده‌ترینش همین آخری بود. او در جشنواره سی‌وهشتم وستی چریکی پوشیده بود که خب به عنوان پوششی برای حضور در مراسم رسمی کمی عجیب بود. در اکران خصوص فیلم خاله سوسکه باز هم سراغ وست رفت این بار کوتاه و با جیب‌هایی از جنس پر و بلوز ساده نخی به رنگ طوسی؛ که باز هم حرف چندانی برای گفتن نداشت و البته در جشنواره سی‌پنجم. او در این مراسم سراغ وستی کوتاه با پارچه‌ای متفاوت از جنس پر رفت که با حاشیه‌ای از پارچه سفید ترکیب شده بود. او این بار لباسش را با پوتین چرم بلند  آن هم بالای زانو پوشیده بود که خب آن سال بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا اینکه این سبک لباس انتخاب شخصی است او یا علاقه تنها استایلیستش بهارک آذری جای سوال دارد.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

 

 

بدون امضا می‌پوشد

او اهل تنوع است بسیار متفاوت و متنوع لباس  می‌پوشد که قابل تمجید هم‌هست؛ اما شاید بد نباشد امضای شخصی‌ هم به ظاهرش راه پیدا کند. متنوع و به‌روز پوشیدن خوب است خیلی هم خوب اما در دنیای پر هیاهوی مدوفشن امروز در آن‌هم در جایگاه یک  بازیگر  داشتن سبک خاص پوشش همان‌اندازه مهم است که سبک بازی.  وقتی پای شهرت به میان می‌آید بهتر است حواسمان به ویژگی‌های کوچک و بزرگی که پوششمان را از دیگران متفاوت میکند و البته کاملا حساب‌شده تکرار میشوند باشد.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

پر رنگ‌و‌لعاب می‌‌پوشد

 

تنوع در انتخاب رنگ مهمترین فاکتوری است که در پوشش خانوم افشار به چشم می‌آید. دیدن تصاویر حضور او در مراسم‌های سینمایی مختلف تا امروز  ثابت  کرده همیشه این شانس را داریم  که شاهد ظاهر او در رنگی تازه و  متمایز با حضور قبلی‌اش باشیم. از قرار جسارت او در انتخاب رنگ بسیار بیشتر از انتخاب سبک است چرا که او را بارها در رنگ‌هایی از طیف‌های رنگی  بسیار متفاوت از زرد گرفته تا صورتی و آبی دیده‌ایم. از قرار او رنگ‌ها را بیشتر همسو و متناسب با فصلی انتخاب میکند و البته اصلا هم طرفدار ظاهر مونوکروم نیست. این را از ترکیب رنگ‌های اغلب مکمل و گاهی هم متضادی  که برای شال و باقی اکسسورایزاهای ظاهرش انتخاب میکند میتوان فهمید.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

بدون حاشیه می‌پوشد

بهاره کیان‌افشار را شاید بتوان بازیگری با ظاهری بدون حاشیه و حتی اغلب ساده معرفی کرد اما با کمال احترام خوش‌پوش خیر. تا جایی که شاید بتوان او را به خاطر چهره‌اش در یک جمع یا حتی خیابان‌های شهر از دیگران متمایز کرد اما استایل و ظاهرش هرگز. معمولا هیچ ویژگی منحصر به‌فرد یا حتی آیتمی که بیشتر از دیگران به چشم بیاید در سبک پوشش او به چشم نمی‌خورد.  به نظر می‌رسد او در انتخاب سبک‌وسیاق پوششش وسواس چندانی به خرج نمی‌دهد و همین که مرتب بپوشد برایش کافی است. مانتوهایی که می‌پوشد اغلب ترند روز بازارند و به راحتی ‌میتوان سراغشان را در مانتوفروشی‌ها گرفت. چندان هم اهل رفتن سراغ استایلیست‌ها نیست مگر در مراسم جشنواره‌ فجر که اغلب انتخابش بهارک آذری ست اما در باقی مراسم  ظاهرا خودش شخصا لباس‌هایش را انتخاب میکند.

بازیگری که چهره خاصی دارد، اما استایل خاصی نه!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج