adexo3
۱۲۹۳۹
۴ نظر
۵۰۸۶
۴ نظر
۵۰۸۶
پ

شیطان سایه به سایه در تعقیب زن

رفتارهاي سرد و بي روح شوهرم باعث شد تا از نظر عاطفي فاصله زيادي بين ما به وجود بيايد و کم کم نسبت به او بدبين بشوم.

رفتارهاي سرد و بي روح شوهرم باعث شد تا از نظر عاطفي فاصله زيادي بين ما به وجود بيايد و کم کم نسبت به او بدبين بشوم.

من در اثر خيال بافي هايي که البته تحت تأثير بدگويي ها و تجربيات تلخ زندگي يکي از دوستانم بود تصميم گرفتم از شريک زندگي ام انتقام بگيرم. نمي خواستم مثل دوستم زندگي در کنار يک هوو را تجربه کنم و از اين بابت ترس عجيبي داشتم.

من فکر مي کردم همسرم به زن ديگري علاقه مند است و افسوس که خيلي دير فهميدم او فقط و فقط به پول درآوردن و کار خودش وابسته شده است و هيچ زن ديگري در زندگي ام نيست. زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري احمدآباد مشهد افزود: در مخمصه شومي گرفتار شده ام و خواهش مي کنم کمکم کنيد چون شيطان سايه به سايه تعقيبم مي کند و دست بردارم نيست.

من امروز براي رهايي از چنگال اين شيطان مزاحم از خانه ام فرار کرده ام و به اينجا آمده ام تا راهنمايي بگيرم. «الهام» گفت: با تصورات نادرست و خيال بافي هاي کودکانه احساس حقارت در وجودم ريشه دواند و مدام از خودم مي پرسيدم مگر من از زنان ديگر چه کم دارم که شوهرم بايد دنبال هوس بازي برود و با همين حرف ها بود که يک روز به عنوان مسافر سوار يک خودرو پرايد مشکي رنگ شدم و به لبخندهاي مرموزانه راننده جوان اين خودرو جواب دادم و با اين حماقت بزرگ خودم را غرق گناه و معصيت کردم.

چرب زباني هاي اين پسر جوان تا مدتي خلاء عاطفي را که شوهرم برايم ايجاد کرده بود پر کرد و با جملات عاشقانه اي که از اين مرد نامحرم مي شنيدم شيفته اش شدم. «وحيد» هر روز بعد از ظهر به من زنگ مي زد و خيلي صميمانه حالم را مي پرسيد. اما او پس از جلب اعتمادم نقشه شوم خود را عملي کرد و به بهانه انجام عمل جراحي مادرش مبلغ ۳ ميليون تومان را از من براي مدت ۲ ماه قرض خواست.

با توجه به علاقه اي که به او داشتم اين خواسته اش را برآوردم. او بعد از مدتي ۲ ميليون تومان ديگر هم به بهانه هاي مختلف از من گرفت و از آن به بعد مدام برايم ايجاد مزاحمت مي کند. من چند روز قبل حتي طلاهايم را نيز به او دادم تا از سر راه زندگي ام کنار برود.

ولي اين مرد جوان دست بردار نيست و مثل شيطان سايه به سايه تعقيبم مي کند. او به تلافي اين که تماس هاي تلفني اش را رد مي کنم زماني که مي داند شوهرم در خانه است از تلفن عمومي زنگ مي زند و مي گويد با الهام کار دارم. با اين وضعيت من واقعيت را به شوهرم گفتم و او نيز به من ثابت کرد تمام وقت خود را در محل کارش صرف مي کند.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شیطان سایه به سایه در تعقیب زن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      بازم دم شوهرت گرم ، مطمئن باش کمکت میکنه....

    • ....

      ای بابا عجب روزگاریه ها...

    • mojtaba

      haminke haminja jelosho gerefti va nagzashti vaz az in badtar she khoda ro shokr man pishnahad mikonam alan ke hamsaretam midoone azesh shkayat koniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • هلیا

      واقعا شوهرت خاصه!!قدرشو بدون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج