۱۲۹۴۰۵۱
۷۲۶۰
۷۲۶۰
پ

دلار به کانال ۳۰هزار تومان برمی‌گردد؟

عضو شورای‌ عالی کانون صرافان با بیان اینکه پس از توافق ایران و عربستان روند کاهش نرخ ارز شدت گرفته است، گفت: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید ارز نیست و دلار با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

ایرنا: عضو شورای‌ عالی کانون صرافان با بیان اینکه پس از توافق ایران و عربستان روند کاهش نرخ ارز شدت گرفته است، گفت: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید ارز نیست و دلار با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

دلار به کانال ۳۰هزار تومان برمی‌گردد؟

بازار ارز در ۱۰ روز گذشته با روند نزولی همراه بود به طوری که قیمت دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی حدود ۱۴ هزار تومان ریزش داشت و امروز (شنبه، ۲۰ اسفندماه) در نخستین روز کاری پس از اعلام خبر توافق با عرستان این افت بها ادامه دارد.

نرخ دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی پس از اعلام توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه، افت ۲ هزار تومانی روز گذشته و وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد. امروز نیز این روند نزولی ادامه داشت به طوری هم اکنون و در آغاز معاملات در بازار آزاد غیر رسمی نرخ دلار به کانال ۴۶ هزار عقب نشینی کرد.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان اظهار کرد: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید دلار نیست و دلار با ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

کامران سلطانی زاده تاکید کرد: در ادامه کاهش قیمت ارز که از هفته گذشته شروع شده پس از توافق با عربستان شدت کاهش نرخ ارز در بازار شدت بیشتری یافته است و پیش‌بینی می‌شود این رود ادامه‌دار خواهد بود و دلار به کانال ۳۰ هزار تومان هم خواهد آمد.

وی گفت: به مردم توصیه می‌کنیم توجه داشته باشند که کانال‌های تلگرامی به صورت کاذب نرخ‌های دلار را بالا نگه می‌دارند تا از این طریق جلوی ضرر بیشتر دلالان را بگیرند و دلار خود را با نرخ‌های بالا بفروشند.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان تاکید کرد: نرخ‌هایی که در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود معمولاً هزار تا ۲ هزار تومان بالاتر در حال نرخ‌سازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج