۱۲۹۴۱۳۰
۹۱۹۳۰
۹۱۹۳۰
پ

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

از میان چهره‌های شناخته‌شده و محبوب دنیای تصویر، امیرعلی نبویان جایگاه ویژه‌ای دارد.

چی بپوشم: از میان چهره‌های شناخته‌شده و محبوب دنیای تصویر، امیرعلی نبویان جایگاه ویژه‌ای دارد. او می‌تواند طیف متنوعی از افراد را با خود همراه کند. هم کسانی که اهل کتاب و مطالعه‌اند از خواندن دست‌نوشته‌ها و کتاب‌هایش لذت می‌برند و با او همراه می‌شوند و هم کسانی که اهل فیلم و برنامه‌های تلویزیونی هستند. او مجری قابلی است و با هوش زیادی که دارد، در زمینه‌های مختلف خوب ظاهر می‌شود. شیرینی ذاتی چهره و پختگی کلام و رفتار هم در محبوب‌شدن او بی‌تأثیر نیست. به بهانه حضورش در برنامه مافیا که در آنجا هم خوب ظاهر می‌شود، نگاهی به استایل و لباس‌پوشیدن او خواهیم داشت. با ما همراه هستید؟

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

استفاده از رنگ‌های خنثی

نبویان از آن افرادی است که به‌سراغ رنگ‌های شاد و پررنگ نمی‌رود. استایل او بیشتر با انتخاب رنگ‌هایی ساخته می‌شود که در دسته‌بندی خنثی قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد، افرادی که از چنین رنگ‌هایی در پوشش خود استفاده می‌کنند، بیشتر در دسته درونگراها قرار می‌گیرند. برای کشف این افراد زمان بیشتری نیاز است و عموماً هم جذاب‌تر از دیگران به نظر می‌رسند. امیرعلی هم چنین شخصیتی دارد و یکی از جذابیت‌های او هم در همین موضوع خلاصه می‌شود. او ابعاد کشف‌نشده زیادی برای مخاطبان دارد. با وجود اینکه فرد خونگرمی است و اعتماد به نفس خوبی هم دارد، با مرور رفتارهایش نمی‌توانید دقیقاً به افکار و نیت‌هایش پی ببرید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت او هم در کنار سیمای خوب و حرفه‌ای‌بودن در زمینه‌های متنوعی که فعالیت می‌کند، همین شخصیت رازگونه‌ای است که برای مخاطبان دست‌نیافتنی است. افراد برونگرا معمولا از لباس‌هایی با رنگ شاد و طرح‌های زیاد استفاده می‌کنند. آنها دوست دارند که ابعاد مختلف شخصیتی‌شان را به شکل‌ها و شیوه‌های مختلف ابراز کنند. یکی از این روش‌ها هم استفاده از رنگ و سلیقه‌شان در پوشش است. شما در کدام دسته قرار می‌گیرید؟

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

توجه به فیت‌بودن لباس

یکی از شاخصه‌های استایل امیرعلی نبویان فیت‌بودن لباس‌های او است. استایل فیت به موردی گفته می‌شود که در آن، لباس کاملا اندازه بدن است؛ نه اندکی گشاد است و نه تنگ. این سبک از پوشش برای کسانی مناسب است که اندام فیتی دارند. در واقع، برای پوشیدن لباس‌های فیت باید اندامی متناسب داشته باشید. اضافه‌وزن و چاقی مانع از آن می‌شود که چنین تیپی از لباس روی تن به‌خوبی قرار بگیرد. امیرعلی نبویان در تمام دورانی که در دنیای تصویر مقابل دوربین بوده است، اندامی متناسب داشته و همین یکی از دلایلی است که خوش‌پوشی او را مؤکدتر می‌کند.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

کفش‌های کالج

کفش‌های کالج از آن عناصر حساس استایل هستند. اگر کسی به‌خوبی نتواند از عهده ست‌کردن آنها در استایل برآید، تیپ مخدوشی خواهد داشت که جلوه خوبی ندارد. کفش‌های کالج مناسب استایل اسپرت و اسمارت‌کژوال هستند. اگر مانند امیرعلی طرفدار استایل‌های اسپرت یا نیمه‌اسپرت باشید، پوشیدن این کفش‌ها فکر خوبی برایتان خواهد بود. امیرعلی نبویان معمولاً انواع مختلفی از کفش‌های کالج را در استایل خود به‌کار می‌گیرد. او در تیپ‌های اسپرت به‌سراغ کالج‌هایی با جنس‌های غیررسمی‌تر مانند جیر می‌رود و در استایل‌های نیمه‌رسمی هم از کفش‌های کالجی از جنس چرم یا مشابه آن بهره می‌برد. برای ست‌کردن این کفش‌ها در استایل باید به انتخاب شلوار هم دقت ویژه‌ای شود. شلوارهای جین، کتان و به طور کلی جنس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای این کفش‌ها هستند. اگر قرار است که کالج را با کت‌وشلوار اسپرت به پا کنید هم باید به‌سراغ مواردی بروید که جنس کفش رسمی است و از پوشیدن جوراب مخصوص کالج هم در تمامی این موارد غافل نشوید.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

کت‌وشلوارهای اسپرت

امیرعلی نبویان از کت‌وشلوارهای اسپرت هم زیاد استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که او اهل پوشیدن لباس‌های خیلی رسمی نیست و بیشتر به سبک نیمه‌اسپرت و نیمه‌رسمی اعتقاد دارد. او برای انتخاب کت‌وشلوار هم به‌سراغ رنگ‌های خنثی می‌رود و از انتخاب‌هایی با رنگ‌هایی که به‌شدت جلب توجه می‌کنند، خود را دور نگه می‌دارد. امیرعلی از ست‌های کت‌وشلوار خوش‌دوختی هم استفاده می‌کند که روی تنش جلوه بسیار خوبی دارند. کت‌وشلوارهای اسپرت معمولاً کتی کوتاه‌تر از حالت عادی دارند و یقه‌هایشان هم آنچنان بلند و پهن نیست. برای فردی با اندام ظریف و فیت، این کت‌وشلوارها انتخاب بسیار خوبی هستند. در تصویر بالا هم شاهد استفاده امیرعلی از کت‌وشلواری به‌رنگ آبی-طوسی هستید که دوخت و برش اسپرت و مناسبی هم دارد.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

استفاده از کمربند

نبویان از آن افرادی است که به اکسسوری‌ها در استایل اهمیت می‌دهد. یکی از اکسسوری‌ها و عناصر موردعلاقه جانبی در استایل او کمربند است. او از کمربندهای مدل‌دار برای تیپ‌های اسپرت خود بهره می‌برد. در استایل‌های رسمی هم به‌سراغ موارد ظریف‌تری می‌رود که خیلی جلب توجه نمی‌کنند اما باعث می‌شوند که خروجی استایل جذاب‌تر و مرتب‌تر باشد. در تصویر بالا هم او از کمربند مدل‌داری برای شلوار جین خود استفاده کرده که از نظر مدل و رنگ به بهترشدن تیپش کمک کرده است.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

پلیورهای رنگی

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، امیرعلی نبویان بیشتر طرفدار رنگ‌های خنثی است و از جلب‌توجه با رنگ استایل دوری می‌کند. با این حال، گاهی در انتخاب تک‌پوش‌ها به‌سراغ رنگ‌های خاص می‌رود. برای مثال، زمانی که استایلی اسپرت تدارک دیده و تیپ ساده است، او از پیراهنی چهارخانه و رنگی کمک می‌گیرد یا به‌سراغ تک‌پوش‌هایی با رنگ‌های خاص می‌رود. نبویان در انتخاب‌هایش از هارمونی و توازن زیادی استفاده می‌کند. این باعث می‌شود که در چشم مخاطب، آراسته و دل‌پذیر به نظر برسد.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

ست‌کردن با همسر

از نکات و شاخصه‌های برجسته امیرعلی نبویان، ست‌کردن رنگ لباس‌هایش با همسرش است. او معمولاً در برنامه‌ها و مراسمی که با همسرش حضور پیدا می‌کند، لباس‌هایشان را ست و هماهنگ می‌کنند. این کار نماد و نشانه‌ای از همراهی و همدلی دو نفر با یکدیگر است. چنین کاری از سوی بسیاری از زوج‌ها یا دوستان صمیمی مورد استقبال قرار می‌گیرد. در واقع، ست‌کردن این‌چنینی هم از نظر ظاهری و بصری جذاب است و هم حاوی پیام‌هایی از صمیمیت میان دو نفر به شمار می‌رود.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

مدل موهای مخصوص به خود

درباره استایل مو و آرایش آن هم باید بگوییم که انگار نبویان به استایلی شخصی رسیده است. او امضایی شخصی برای آرایش موهایش دارد. مدلی آشفته که در عین‌حال نظم و نِمای جالبی هم دارد. او در تمام سال‌های حضورش در دنیای تصویر یا روی صحنه‌های مختلف با همین مدل از مو ظاهر شده است. چنین سبکی از استایل مو و تکرارش بدل به کاراکتری ویژه برای او شده است. آدم‌هایی که در دنیای شهرت حضور دارند، با داشتن شاخصه‌هایی برجسته در استایل می‌توانند برند شخصیتی مخصوص به خود را بسازند. البته همه افراد مشهور و اصطلاحاً سلبریتی‌ها از عهده چنین کاری برنمی‌آیند. آدم‌های صاحب سبک و مؤلفی مانند نبویان هستند که در این زمینه موفق عمل می‌کنند.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

رعایت تناسب استایل و شخصیت

تناسب میان استایل و شخصیت هر فرد از جمله دلایل مهمی است که به خوش‌پوشی آنها کمک می‌کند. نبویان از سبکی برای پوشش خود استفاده می‌کند که بسیار با شخصیت و رفتارش در هماهنگی است. او ساده می‌پوشد و استایلی مینیمال دارد. به‌عبارت بهتر، اهل زرق‌وبرق اضافه یا استایل‌های رسمی و ماکسیمال نیست. همان‌طور که کلام و اجرای او همیشه با نوعی سادگی شیرین توأم است، در انتخاب لباس هم آراسته و ساده عمل می‌کند.

سلطان بلامنازع مافیای ایران، چگونه لباس می‌پوشد؟

در آخر

در این مقاله از استایل امیرعلی نبویان برایتان گفتیم. او هنرپیشه، نویسنده، مجری و فعالی در دنیای تصویر است که در تمام این زمینه‌ها توانسته موفق عمل کند و مخاطبان زیادی را به‌سمت خود جلب نماید. استایل او هم مانند رفتار دقیق و ظریفانه‌ای که دارد، نمرات خوبی می‌گیرد. از استایل و تیپ او خوشتان می‌آید؟ چه نمره‌ای به او می‌دهید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج