جاباما
۱۲۹۴۴۱۲
۲ نظر
۱۹۶۱
۲ نظر
۱۹۶۱
پ

اظهارات جالب وزیر ارشاد درباره آزادی بیان در ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود.

همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود.

اظهارات جالب وزیر ارشاد درباره آزادی بیان در ایران

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  درباره این که دادستانی تهران نسبت به انتشار اخبار مسمویت دانش‌آموزان علیه سه رسانه کشور و برخی از هنرمندان اعلام جرم کرده است و اینکه پیگیری وزارت ارشاد در این خصوص چه بوده است، گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حسب وظایف قانونی که داریم، عمل میکنیم و در این خصوص، دوستان هیأت نظارت بر مطبوعات که یک هیأت فراقوه‌ای است تذکراتی داشتند و احتمالا برحسب تشخیصی که دستگاه قضایی داده در این مورد ورود پیدا کرده است.

وی افزود: به هرحال توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود. ان‌شاالله همه بتوانند در آستانه سال جدید با اتحاد، وحدت و یکدلی مسائل مهم کشور را حل کنند.

اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جاهای دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود. بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      بله دارین

    • ناشناس

      آزادی بیان،🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔☹️🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔☹️☹️🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج