۱۲۹۵۱۴۶
۴۱۰۷
۴۱۰۷
پ

مدارس این شهر تا پایان سال مجازی شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

ایسنا نوشت: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس این شهر تا پایان سال مجازی شد

حسین محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد ۸۹۰ مدرسه در مشهد با ۹۰۰۰ کلاس درس برای اسکان زائران اختصاص یافته و آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی با اشاره به اینکه کلیه فعالیت‌های آموزشی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی در بستر شاد به صورت مجازی انجام می‌شود، افزود: باتوجه به مراجعه مسافران و زائران در ایام نوروز به مشهد کلیه مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۸ اسفند ماه به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

محمدزاده بیان کرد: مدارس در کلیه نواحی مشهد آماده پذیرایی و اسکان زائران نوروزی هستند، اما با توجه به اینکه مدارس نزدیک حرم مورد تقاضای بیشتر قرار دارد ابتدا از مدارس سمت حرم طرح اسکان آغاز و با توجه به تفاضای زائران از بقیه مدارس نواحی دیگر نیز استفاده می‌شود.

وی با اعلام این خبر که زائران و مسافران می‌توانند برای رزرو مدارس به صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir ثبت نام کنند، توضیح داد: مدارس ویژه در گروه‌های الف، ب و ج با توجه به امکاناتی که دارند برای اسکان مسافران نوروزی در مشهد ساماندهی شده‌اند. همچنین پنج سالن ورزشی برای این امر در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد: اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس مشهد از ۲۵ اسفندماه انجام می‌شود. در صورتی که مسافر بیشتری از آنچه پیش‌بینی شده به مشهد مراجعه کند و نیاز به اسکان باشد آمار مدارس امکان افزایش تا ۱۰ درصد را دارد.

وی اعلام کرد: علاوه بر مدارس نواحی مشهد و ناحیه تبادکان، ۴۸ پایگاه پذیرش اولیه زائر هم در سطح شهر پیش‌بینی شده و آماده ارائه خدمات هستند.

محمدزاده از آمادگی ۳۰۰۰ نفر از فرهنگیان در حوزه‌های ستادی، اجرایی، مدیران و سرایه داران برای میزبانی از زائران در ایام نوروز خبر داد و گفت: این گروه در قالب خادمان فرهنگی کار میزبانی از زائران را انجام می‌دهند. همچنین در ۸ پایگاه شبانه روزی در سطح شهر مشهد کار پذیرش از زائران و اسکان را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲ ورودی شهر مشهد از سمت قوچان و نیشابور ایستگاه‌های راهنمای زائر برای پاسخگویی به سوالات مسافران و راهنمایی آنها جانمایی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج