۱۲۹۵۳۰۵
۲۳۶۴
۲۳۶۴
پ

رپورتاژ آگهی

خاص ترین عینک آفتابی یا طبی را بشناسیم

افراد با در نظر گرفتن هر بودجه ای علاقه مند هستند که عینک آفتابی یا عینک طبی اصل (اورجینال) بخرند. این بار در کنار این موضوع که عینک آفتابی یا طبی که داریم اصل هست یا خیر این مقاله قصد دارد به موضوعی بپردازد که خیلی از علاقه مندان به عینک یا به زبان عامیانه تر "عینک بازها" به دنبالش هستند.

افراد با  در نظر گرفتن هر بودجه ای علاقه مند هستند که عینک آفتابی یا عینک طبی اصل (اورجینال) بخرند. این بار در کنار این موضوع که عینک آفتابی یا طبی که داریم اصل هست یا خیر این مقاله قصد دارد به موضوعی بپردازد که خیلی از علاقه مندان به عینک یا به زبان عامیانه تر "عینک بازها" به دنبالش هستند. جایی که برندهای خاص یا مدلهای خاص برندهای مشهور را با نگاهی متفاوت و با دانشی متفاوت ارایه کند. در این مقاله ابتدا به معرفی عینک های طبی و آفتابی خاص پرداخته است و در انتها به معرفی جایی که بتوانید این لاین های ویژه را تهیه کنید.

خاص ترین عینک آفتابی یا طبی را بشناسیم

برند ایتالیایی پرسول

برای کسانی که عینک طبی یا آفتابی استفاده می‌کنند شناخت پرسول موضوع عجیبی نیست. برندی که اصالت ایتالیایی تمام عیارش و محصولات فوق العاده با کیفتیش همیشه طرفداران خودش را راضی نگه داشته است. اما موضوعی که در مورد این برند بسیار حایز اهمیت هست لاین های ویژه ای است که همیشه داشته است. پیوند پرسول با سینما موضوعی بوده است که باعث شده بازیگران بسیاری به این برند علاقه مند شوند. اما اگر از لحاظ تاریخی نگاه شود، استیو مک کوئین بازیگر معروف و خوشتیپ دهه 60 و 70 میلادی یکی از کسانی بوده است که عینک های برند پرسول را استفاده می‌کرده است. نکته ی جالب اینجاست که برند پرسول به افتخار این بازیگر مدل PO714 خودش را به اسم وی نام گزاری کرده است که این مدل تا همین امروز همچنان در خط تولید این برند قرار دارد. و یکی از پر فروش ترین مدلهای برند پرسول هست. یک عینک آفتابی کائوچویی تاشو که می‌توان گفت پرسول عینک آفتابی تاشو را در جهان مد کرد.

اما در کنار این مدل، مدلهای بسیار زیبای دیگری نیز دارد که احتمالن برای افراد خاص پسند یک گزینه ایده آل هست. در این کنار به دو مدل دیگر این برند بهتر هست که اشاره شود. مدل پرفسور پرسول که شخصیت محبوب پرفسور یا سرخیو در سریال اسپانیایی LaCasa de Papel  (سرقت پول) به چشم داشت و باز هم به افتخار این کاراکتر محبوب پرسول اسم این مدلش را پرفسور گذاشته است و هم در مدل عینک طبی و هم عینک آفتابی تولید کرده است.

و آخرین اتفاق جالبی که رخ داده است طراحی مشترک پرسول با دیگر برند تمام ایتالیایی دولچه و گابانا است. هر دو برند ایتالیایی هستند و هر کدوم ناظر به بخشی از فرهنگ ایتالیایی بودند و در یک پیوند جذاب یک عینک آفتابی و طبی مشترک طراحی کردند که باعث جذابیت بیشتر برای طرفداران شده است. در کنار تمامی این موضوعات یک نکته مهم این است که خرید عینک آفتابی پرسول یا طبی آن زمانی جذابتر می‌شود که یک فروشگاهی باشد که تمامی این مدلها را نه تنها داشته باشد بلکه قصه ی تولید هر کدام را بداند و به نحوی برای شما بازگو کند که گویی مدیر طراحی پرسول قصه را برای شما بازگو می‌کند. عینک وحدت که هم فروش آنلاین دارد و هم فروش حضوری یکی از نمایندگی های فروش پرسول است که می‌توان گفت پرسول در DNA  این مجموعه است.

ژان نوول از ماریوس مورل

یکی از برندهای محبوب دیگر بین طرفداران عینک، گروه ماریوس مورل فرانسه است. افرادی که مورل را می‌شناسند می‌دانند که عینک های این برند صفر تا 100 در فرانسه تولید می‌شود و همین موضوع باعث اعتماد بیشتر استفاده کنندگان این عینک شده است. ماریوس مورل برندهای محبوبی مثل OGA ، Lightec و Koali  را در تولیداتش داشته است که هر کدام فلسفه تولید خودشان را دارند. اما اخیرن با ژان نوول معمار معروف فرانسوی همکاری را شروع کرده است که عینک هایی با نام Jean Nouvel by Marius Morel تولید می‌کنند. طراحی های متفاوت و محدودی که دارد باعث شده که افراد خاص پسند به سراغ این عینک های این برند بروند. باز هم در کنار این موضوع که عینک وحدت به عنوان نمایندگی فروش محصولات مورل در ایران فعالیت می‌کند به صورت تخصصی همیشه کلکسیون کاملی از عینک های ژان نوول را ارایه کرده است.

خاص ترین عینک آفتابی یا طبی را بشناسیم

الیور پیپلز

الیور پیپلز یا Oliver Peoples یک برند آمریکایی است که طراحی های خاص و حرفه ای آن باعث شده است که چشم هر بیننده ای را به خودش جذب بکند. بیشترین مدلهای این برند در آمریکا، ایتالیا و ژاپن طراحی می‌شود و عینک های این برند در ایتالیا توسط کارخانه مشهور لوکس اتیکا تولید می‌شود. اگر واقعن به دنبال عینک آفتابی خاص هستید و هزینه اش براتون اهمیت ندارد حتمن حتمن به این برند فکر کنید و در برنامه خریدتون قرار دهید. کسانی که عینک دوست هستند حتمن داخل کشوی عینکشون یک عینک آفتابی از این برند را دارند.

لاین اختصاصی فراری ری بن Ferrari & Rayban

وقتی از عینک صحبت می‌شود چاره ای نیست سراغ ریبن هم برویم. برندی که خیلی ها شناخت ازش دارند و فقط یک دغدغه مهم دارند و آن هم این که از کجا عینک آفتابی ری بن اصل بخرم. این موضوع که عینک آفتابی ری بن اصل را از کجا بخرم را حل شده در نظر بگیرید چون عینک وحدت برای شما تمامی این جزئیات را در نظر گرفته است و حتی مقاله ای را معرفی کرده است که معرفی می‌کند چطور و چگونه عینک آفتابی ری بن اصل را بشناسید. اما ری بن خریدن را به مرحله دو بسپارید و با لاین ویژه ری بن فراری آشنا شوید. عینک هایی فوق العاده سبک و با کیفیت که با طراحی مشترک ری بن و فراری تولید می‌شود. هم لوگوی ریبن روی عدسی های موجود است هم لوگوی فراری. عینک وحدت تنها مجموعه ای است که در ایران کلکسیون کاملی از عینک های ری بن فراری در کنار عینک های آفتابی و طبی ریبن ارایه کرده است که شاید بتوان گفت هر سلیقه ای را اغنا می‌کند.

خاص ترین عینک آفتابی یا طبی را بشناسیم

برند اتریشی سیلوئت

وقتی صحبت از عینک شده است قطعن نمی‌توان از برند مشهور و مینیمال سیلوئت صحبت نکرد. و مدل مشهور و محبوب آن یعنی عینک های طبی بدون لولا یا TMA . این مدل از عینک های طبی سیلوئت برای کسانی که ساعت طولانی از عینک استفاده می‌کنند و به دنبال یک عینک فوق العاده سبک و راحت هستند یک گزینه ایده آل هست. شاید بتوان گفت سابقه ی برند سیلوئت در عینک وحدت به بیش از 40 سال می‌رسد موضوعی که باعث می‌شود طرفداران این برند با اعتماد بیشتر از خدمات این گزینه را انتخاب کنند در کنار این موضوع که باز هم می‌توان گفت که سیلوئت در DNA  این مجموعه است.

به طور کلی می‌توان این موضوع را اشاره کرد که گاهی خرید عینک طبی و آفتابی فقط یک خرید نیست بلکه یک ترکیب حفظ اصالت و اصل بودن هست که برای خیلی از افراد این روزها مهم هست و انتخاب مجموعه ای که عینک های مشهور یا خاص را با تفکر و فلسفه ارایه می‌کند یک گزینه ایده آل باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج