اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۵۷۹۹
۸۲۳۰
۸۲۳۰
پ

دستور برخورد با بدحجاب‌ها صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.

فارس: صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرائم منافی عفت عمومی خبر داد و اظهار کرد: عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.

وی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده و با مسولینی که به وظیفه قانونی خود در حوزه‌های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمب خواهند شد و با توجه به ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.

وی ادامه داد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد. در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.

جعفری چگنی تصریح کرد: اماکن و مغازه‌ها و وسیله نقلیه مورد استفاده که سبب نشر و اشاعه بی‌حجابی شوند پلمب و توقیف خواهند شد

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان که در سال جدید که بخشی از آن مصادف با ایام نوروز است، گفت: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم  و با حرمت‌شکنان این ماه طبق قانون برخورد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج