۱۲۹۵۸۰۱
۶۱۶۵
۶۱۶۵
پ

قاتل «رحمان پور دهقان» به دار آویخته شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید "رحمان پور دهقان" پس از انجام مراحل قانونی در زندان مرکزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد.

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید "رحمان پور دهقان" پس از انجام مراحل قانونی در زندان مرکزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد.

 از پایگاه خبری پلیس داریوش شاهون وند اظهار کرد: در پی شهادت سرگرد "رحمان پور دهقان "جمعی انتظامی شهرستان خرم آباد در حین انجام وظیفه بوسیله سلاح جنگی، پس از انجام تشریفات قانونی از طریق مراجع قضایی و تائید دیوان عالی کل کشور، سحرگاه پنجشنبه ۲۵ اسفندماه حکم قصاص اجرا شد.

وی گفت: از جرائم این فرد مباشرت در قتل عمدی شهید پوردهقان بوسیله سلاح جنگی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد درگیری و تیراندازی با سلاح جنگی، حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات، قدرت نمایی با سلاح گرم جنگی، تخریب عمدی خودرو پلیس و شرکت در منازعه دسته جمعی منجر به صدمه بدنی عمدی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.

شاهون وند با هشدار به افراد مخل امنیت گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آسایش مردم را مورد خدشه قرار دهند بدانند ضمن برخورد قاطعانه دستگاه قضایی، اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج