۱۲۹۶۳۵۹
۱ نظر
۵۳۵۶
۱ نظر
۵۳۵۶
پ

ارتش اوکراین از تسلیحات ایرانی استفاده می‌کند؟

به گزارش وبسایت «رولینگ استون» ماه‌هاست که ردیاب‌های تسلیحاتی متوجه شده‌اند که نیروهای اوکراینی از گلوله‌ها و خمپاره‌های ساخت ایران استفاده می‌کنند.

اعتماد آنلاین: به گزارش وبسایت «رولینگ استون» ماه‌هاست که ردیاب‌های تسلیحاتی متوجه شده‌اند که نیروهای اوکراینی از گلوله‌ها و خمپاره‌های ساخت ایران استفاده می‌کنند.

وبسایت رولینگ‌ استون با انتشار گزارشی اختصاصی در روز هفدهم مارس (۲۶ اسفند) به این موضوع پرداخت که سلاح‌های ایرانی اکنون دیگر فقط در اختیار ارتش روسیه نیست بلکه در اوکراین نیز از تسلیحات ساخت ایران استفاده می‌شود.

ارتش اوکراین از تسلیحات ایرانی استفاده می‌کند؟

به گزارش این رسانه آمریکایی، یک ویدئو منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی که در آن یک سرباز اوکراینی جعبه تازه‌ای از مهمات را باز می‌کند، در ظاهر با هزاران فیلمی که از سربازان اوکراینی فیلم‌برداری شده تفاوتی ندارد، اما کارشناسان و مشاوران پروژه ردیابی تسلیحاتی تفاوت عمده‌ای را در این فیلم مشاهده کردند.

به گفته آنها، این جعبه حاوی مهمات ایرانی است که در دسامبر ۲۰۲۲ ساخته شده و تنها نمونه‌ای از تسلیحات ساخت ایران است که در دست نیروهای اوکراینی دیده می‌شود.

 

ارتش اوکراین از تسلیحات ایرانی استفاده می‌کند؟

بر اساس ادعای این نشریه، ماه‌هاست که ردیاب‌های تسلیحاتی متوجه شده‌اند نیروهای اوکراینی از گلوله‌ها، راکت‌ها و خمپاره‌های ساخت ایران استفاده می‌کنند آن هم بدون اینکه توضیحی درباره نحوه حضور این تسلیحات در زرادخانه‌های کی‌یف وجود داشته باشد.

یکی از مشاوران گروه تحقیقاتی ردیابی تسلیحات وابسته به اوکراین در این زمینه به رولینگ استون گفته است: «از اواخر تابستان ۲۰۲۲، شاهد استفاده از مهمات ایرانی در ارتش اوکراین بودیم. به طور خاص، تاریخ تولید محصولی که در ویدئو دیده می‌شود از اوایل سال ۲۰۲۲ تا دسامبر ۲۰۲۲ است؛ موضوعی که نشان می‌دهد عرضه چنین محصولی تازه است و ربطی به گذشته ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید حیدری

      از روسها به غنیمت گرفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج