۱۲۹۶۸۲۸
۴۴۳۵
۴۴۳۵
پ

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

سخت می شود باور کرد که جیسون استاتهام زمانی عضو تیم ملی شیرجه انگلیس بوده و شارلیز ترون به خاطر زودجوشی اش مورد توجه قرار گرفت.

روزیاتو: سخت می شود باور کرد که جیسون استاتهام زمانی عضو تیم ملی شیرجه انگلیس بوده و شارلیز ترون به خاطر زودجوشی اش مورد توجه قرار گرفت. سلبریتی های محبوب مان هم زمانی افرادی عادی بودند که احتمالاً اگر به آن ها گفته می شد که یک روز تا این حد ثروتمند و مشهور خواهند شد، خود باور نمی کردند.

شارلیز ترون

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

 
 

شارلیز ترون ۱۹ ساله یک روز برای نقد کردن چک مادرش به بانک رفته بود که در آنجا کارمند بانک به خاطر مشکلی مربوط به تابعیت شارلیز از انجام این کار خودداری کرد. شارلیز شروع به جر و بحث با کارمند بانک کرد تا او را متقاعد کند چک را برایش نقد کند.

این سر و صدا توجه جان کرازبی که همان زمان در آنجا حضور داشت را به خود جلب کرد، یک مأمور استعدادیاب که کارش کشف ستاره های آینده بود. قاطعیت شارلیز جوان کرازبی را تحت تأثیر قرار داد و او شماره تلفن کاری اش را به شارلیز داد. کرازبی حتی خودش چک شارلیز را نقد کرد. آشنایی با کرازبی سرآغاز ورود شارلیز به دنیای سینما شد.

اشتون کوچر

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

اشتون کوچر اصلاً در فکر بازیگر شدن نبود. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، برای تحصیل در رشته ی مهندسی بیوشیمی به دانشگاه آیووا رفت. بعدها تصمیم گرفت شانس خود را در عرصه ی مدلینگ امتحان کند و در مسابقه انجمن بین المللی مدلینگ و استعداد ثبت نام کرد. او حتی مدتی مدل برند کالوین کلاین بود.

 

چنینگ تیتوم

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

چنینگ تیتوم پیش از مشهور شدنش شغل های مختلفی را تجربه کرده بود، از کارگزاری وام و مدلینگ و رقصندگی گرفته تا حتی پرستاری از سگ ها. وقتی به دنبال یک توصیه کار مدلینگ را شروع کرد، طولی نکشید که قلب های زیادی را تسخیر کرد و حالا نیز چنینگ را بر روی پرده ی سینما می بینیم.

ناتالی پورتمن

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

ناتالی پورتمن ۱۲ ساله یک روز بعد از کلاس رقص مشغول خوردن پیتزا بود که ناگهان یک ایجنت به سمتش آمد و از او خواست در یک جلسه عکاسی شرکت کند. همین اتفاق سبب شد ناتالی به جای رقصندگی در سالن های برادوی که آن زمان آرزویش را داشت، بعدها وارد دنیای بازیگری شود.

جیسون استاتهام

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

جیسون استاتهام همواره مردی ورزشکار بوده است. او ۱۲ سال عضو تیم ملی شیرجه انگلیس بود و برای کسب درآمد در خیابان عطر و زیورآلات می فروخت. اما یک روز ایجنت یک آژانس مدلینگ ورزشی جیسون را هنگام ورزش در باشگاه دید و به او یک کار مدلینگ پیشنهاد داد.

هریسون فورد

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

هریسون فورد با داشتن ۲ فرزند کوچک به یک درآمد ثابت نیاز داشت. برای همین تصمیم گرفت از مهارت های نجاری اش برای کسب درآمد استفاده کند. یک روز وقتی مشغول تعمیر یک در برای یکی از کارگردان های مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) به نام فرد روس بود، توجه روس به او جلب شد و تحت تأثیر ظاهر هریسون قرار گرفت. روس بعدها هریسون را به تست بازیگری جورج لوکاس، خالق فیلم های «جنگ ستارگان» فرستاد.

مریلین مونرو

۷ بازیگر مشهور که بر حسب تصادف به شهرت رسیدند

مریلین مونرو (که نام واقعی اش نورما جین بود) وقتی ۱۸ ساله بود، در کارخانه هواپیماسازی «ریدیوپلین» در ایالت کالیفرنیا به کار تا زدن چترهای نجات مشغول بود. یک روز یک عکاس مشغول عکاسی از کارگران زن این کارخانه بود که جذابیت نورما جین توجهش را جلب کرد و چند تایی عکس از او گرفت. این اتفاق بعدها پای او را به عرصه ی مدلینگ باز کرد و مدتی بعد نیز اولین قرارداد سینمایی خود را بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج