۱۲۹۶۹۳۷
۲۹۲۴
۲۹۲۴
پ

درخواست خرید بدون ضابطه خودرو برای مدیران وزارت صمت و مسئولان

شنیده ها حاکی از آن است که برخی درخواست ها برای خرید خودرو بدون ضابطه از سوی مدیران ارشد وزارت صمت و برخی کارکنانش به شرکت های خودروسازی اعلام شده است. این در حالی است که وزیر صمت مخالفت خود با عرضه بدون ضابطه خودرو را بیان کرده است

اسب بخار: شنیده ها حاکی از آن است که برخی درخواست ها برای خرید خودرو بدون ضابطه از سوی مدیران ارشد وزارت صمت و برخی کارکنانش به شرکت های خودروسازی اعلام شده است. این در حالی است که وزیر صمت مخالفت خود با عرضه بدون ضابطه خودرو را بیان کرده است.

 چندی پیش برای اولین بار این رسانه اعلام کرد که مدیران ارشد ایران خودرو در صف خرید بدون ضابطه هایما ۸S با قیمت مصوب کارخانه ای قرار گرفته اند. رسانه ای شدن چنین اتفاقی در شرایط فعلی بازار و روندهای عرضه خودرو، سبب شد تا مدیرعامل سابق ایران خودرو از سمت خود خداحافظی کند. حال شنیده ها حاکی از آن است که نه تنها مدیران ارشد ایران خودرو خواستار خرید بدون نوبت خودرو بوده اند، بلکه تعدادی از مدیران و کارکنان وزارت صمت هم در هفته های گذشته درخواست خرید خودرو را به این شکل داشته اند.

 درخواست خرید بدون ضابطه خودرو برای مدیران وزارت صمت و مسئولان

در یکی از مواردی که رخ داده و به اطلاع خبرنگار اسب بخار رسیده است، دقیقاً پس از ارسال درخواست توقف فروش خودرو به یکی از خودروسازان برخی مدیران ارشد وزارت صمت با نمایندگان همان خودروساز تماس گرفته اند و خواسته اند تا بدون توجه به بخشنامه وزارت صمت، بدون نوبت و با قیمت مصوب خودرو به آن تحویل دهند. جالب است که این مدیران وزارت صمت خودروهایی با حاشیه سود نزدیک به یک میلیارد تومان را انتخاب کرده اند.

در موردی دیگر، یکی از نمایندگی های یک شرکت خودروساز خصوصی به خبرنگار اسب بخار گفته است که یکی از مسئولیت های آن ها تحویل خودروهای فروش VIP و بدون نوبت به شخصیت های سیاسی و مربوط به وزارت صمت است. این شخصیت ها مستندات را به واسطه در اختیار خودروسازان قرار می دهند و خودروهایی که مردم باید از بورس کالا، قرعه کشی و یا طرح های پیچیده خریداری کنند را بدون نوبت تحویل می گیرند.

اما عجیب ترین اتفاق گزارش شده همچنان در حال بررسی اولیه توسط خبرنگاران اسب بخار و پس از قطعی شدن و دسترسی به منابع موثق، شرح ماجرا به مخاطبان اعلام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج