جاباما
۱۲۹۸۵۸۸
۴۷۹۸
۴۷۹۸
پ

ادعای جدید آمریکا درباره نیروی قدس سپاه

ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.

مهر به نقل از المانیتور:  ژنرال ارشد پنتاگون با طرح ادعاهایی خصمانه به طور علنی از واکنش شدید آمریکا برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کرد.

ژنرال مارک میلی که ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا را برعهده دارد، در دیدار با اعضای کنگره ادعا کرد که ایالات متحده باید نیروی قدس ایران را به شدت مورد هدف قرار دهد تا از حملات موشکی و پهپادی آتی نیروهای مورد حمایت ایران به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق جلوگیری کند.

ادعای جدید آمریکا درباره نیروی قدس سپاه

میلی طی جلسه استماع به اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: «برخی از این گروه های تحت حمایت ایران بسیار تهاجمی تر از سایرین هستند.»

این ژنرال آمریکایی مدعی شد: «دولت ایران یک سازمان پیچیده و بزرگ است و ما می دانیم که سپاه پاسداران ایران و به ویژه نیروی قدس آنها همان چیزی است که ما باید آنها را هدف قرار دهیم و در طول زمان آنها را به شدت هدف قرار خواهیم داد و این دقیقاً همان چیزی است که ما برای انجام دادن آن برنامه ریزی می کنیم.»

اظهارات میلی در پاسخ به سؤالی از سناتور جکی روزن (D-Nev.) بیان شد. روزن از میلی درباره اینکه آمریکا چه اقداماتی برای جلوگیری از حملات آینده انجام خواهد داد، سوال پرسیده بود.

ادعاهای ژنرال میلی حاکی از تشدید لفاظی آمریکا در منطقه است، اما باید دید که آیا این ادعاها می تواند نشان دهنده سیاست واقعی آمریکا باشد یا صرفاً جنبه تهدیدات لفظی دارد؟

ژنرال میلی که به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش همزمان به عنوان مشاور ارشد نظامی بایدن مشغول به فعالیت است، سال گذشته لابی بسیاری در کاخ سفید انجام داد تا اقدام دوره ترامپ درباره قرار دادن نام نیروی قدس سپاه پاسداران در فهرست ادعایی تروریستی در دولت بایدن لغو نشود و این اقدام ترامپ همچنان ادامه یافت.

ادعاهای ضدایرانی این ژنرال آمریکایی در حالی صورت گرفته که پیش از این، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تجاوز بامداد شنبه به سوریه گفته بود: ما به دنبال درگیری با ایران نیستیم.

بایدن ادامه داد: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست اما ما آماده‌ایم تا برای حمایت از شهروندانمان واکنش محکم نشان دهیم.

لازم به ذکر است که اوایل هفته جاری بیش از ۲۰ راکت به سمت دو پایگاه غیر قانونی آمریکا در دو میدان نفتی «العمر» و گازی «کونیکو» در دیرالزور (شرق فرات) واقع در شمال شرق سوریه شلیک شد. از سوی دیگر، یک مقام نظامی آمریکا به شبکه الجزیره قطر گفت که یکی از پایگاه‌های ایالات متحده در شرق سوریه هدف ۸ موشک قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج