adexo3
۱۲۹۸۷۳۴
۴۴۰۷
۴۴۰۷
پ

حمله خونین به ۲ مامور با داس و اره‌دستی!

سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهرهنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر موردضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.

فارس: سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهرهنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر موردضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.

 به نقل از سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری،  سرخوش کرم‌زاده سرپرست اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت : ۲ مأمور منابع طبیعی رضوانشهر هنگام ماموریت در منطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر مورد ضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، افزود: مأموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند، اما ۲ قاچاقچی دیگر با به کارگیری سلاح سرد (اره‌دستی و داس)، مأموران منابع‌طبیعی را مجروح و از محل درگیری متواری شدند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حال عمومی یکی از مأموران مساعد است و مأمور دیگر برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

کرم زاده با اشاره به تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضایی ، از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج