۱۲۹۹۷۸۲
۵۳۵۶
۵۳۵۶
پ

واکنش‌ها به توئیت جنجال‌برانگیزِ کرباسچی

تحلیل دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی از ماجرای پاشیدن ماست بر سر دو زن با برخی واکنش‌های جالب مواجه شد و پرونده قتل همسر نجفی هم دوباره باز شد.

ایسنا نوشت: تحلیل دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی از ماجرای پاشیدن ماست بر سر دو زن با برخی واکنش‌های جالب مواجه شد و پرونده قتل همسر نجفی هم دوباره باز شد.

غلامحسین کرباسچی در تحلیل خود از موضوع ماست پاشی، ماجرا را به سمت استفاده صلح آمیز از امکانات حساس کشاند و در توئیتی نوشت که « وقتی در کشوری کسانی باشند که از ماست استفاده صلح آمیز نکنند، چطور می‌شود دنیا اطمینان حاصل پیدا کند که از امکانات حساس دیگر استفاده صلح آمیز بشود.» اما این تحلیل کرباسچی با واکنش هایی مواجه شد.

واکنش‌ها به توئیت جنجال‌برانگیزِ کرباسچی

عطاالله مهاجرانی با تعجب از توئیت کرباسچی، دوست قدیمی خود را «حضرت کرباسچی» نامید و به او گفت آن سطل ماست ظرفیت این همه تحلیل جهان شمول ندارد. مهاجرانی در این توییت نوشت:« دوست قدیمی، حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد! جهان می‌بایست نگران استفاده از سلاح اتمی توسط آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد و در اشغال عراق، از سلاح اتمی کنترل شده استفاده کرد. این تعمیم عمل یک فرد به نظام غریب بود» کرباسچی اما خطاب به مهاجرانی نوشت که وجود چنین خودسرهایی دستاویزی می‌شود برای فضاسازی احتمالی انجام حرکت‌های افراطی خارج از اراده کلیت نظام.

با این حال تحلیل کرباسچی با توئیت جالب دیگری پاسخ داده شد. سید نظام موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با استفاده از الگوی تحلیل کرباسچی به این نتیجه رسید که به اصلاح‌طلبان نباید اجازه تردد در خیابان‌ها را داد.

موسوی در پاسخ به کرباسچی در توییتی نوشت که« جناب کرباسچی! کار آن فرد ماست پرت کن، خطا و محکوم اما تعمیم آن به انرژی هسته ای عجیب است. اگر قرار بر این تعمیم‌های ناروا باشد، به دلیل کار آقای نجفی در قتل فجیع همسرش با اسلحه، به شما اصلاح‌طلبان نیز باید به عنوان عناصر خطرناک، نه تنها اجازه ازدواج که اجازه تردد در خیابان هم ندهند!»

کرباسچی پاسخ موسوی را هم داد و به او گفت منظورش تاکید بر ضرورت برخورد با حرکت‌های خودسرانه است و موسوی دنبال حاشیه سازی و پرونده سازی نباشد.

البته در این بگومگوها نه به اصل ماجرای ماست پاشی و نحوه برخورد با آن اتفاق و نه پیامدهای آن پرداخته شد و تنها اتهام‌زنی و تسویه‌ حساب‌های قدیمی اصلاح‌طلب و اصولگرا مطرح شد و مهاجرانی هم آمریکا را محکوم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج