۱۲۹۹۷۸۶
۳۴۲۱
۳۴۲۱
پ

پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در نوروز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.

فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.

پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در نوروز

حمیدرضا سیدی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در ۱۹ روز گذشته، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت و چهار فرودگاه امام خمینی(ره)، کیش، قشم و عسلویه سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی ارائه داده است و ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۱۰ مسافر اعزام و پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی، ۳ هزار و ۸۱۲ پرواز بین المللی و ۱۷ هزار و ۴۸۸ پرواز داخلی در فرودگاههای کشور نشست و برخاست داشتند و ۵۳۵ هزار مسافر بین المللی و ۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۶۰۸ مسافر داخلی اعزام و پذیرش شده اند.

سیدی اظهار داشت: فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۶ هزار و ۱۰۰ پرواز و ۷۳۱ هزار و ۸۸۰ مسافر، فرودگاه مشهد با ۲ هزار و ۹۹۰ پرواز و ۴۰۳ هزار و ۱۶۰ مسافر، فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲ هزار و ۶۹۳ پرواز و ۴۰۲ هزار و ۷۸۵ مسافر، فرودگاه کیش با یک هزار و ۹۴۴ پرواز و ۲۵۲ هزار و ۶۳۶ مسافر و فرودگاه بین المللی شیراز با یک هزار و ۴۲۵ پرواز و ۱۴۹ هزار و ۹۲۳ مسافر، پنج فرودگاهی هستند که در مدت مذکور بیشترین بار ترافیکی را داشتند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی در این پنج فرودگاه در مجموع یک میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۸۴ مسافر اعزام و پذیرش شده اند که حاکی از ترافیک بالا در این فرودگاه ها است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بیان کرد: فرودگاه امام خمینی(ره) ۲۶۹۳ پرواز، فرودگاه قشم ۴۷۰ پرواز، فرودگاه کیش ۱۹۴۴ پرواز و فرودگاه عسلویه ۳۳۶ پرواز سرویس کمک ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج