اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۹۸۷
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

درگیری خونین پلیس با قاچاقچی هرویین

مامور نيروي انتظامي، در يك درگيري تن به تن با يكي از قاچاقچيان پايتخت از ناحيه دست و صورت مجروح شد.

روزنامه اعتماد: مامور نيروي انتظامي، در يك درگيري تن به تن با يكي از قاچاقچيان پايتخت از ناحيه دست و صورت مجروح شد.

يازدهم مرداد ماه حدود ساعت 2 بامداد، عوامل گشت انتظامي كلانتري 171 مصطفي خميني حين گشت‌زني در اتوبان آزادگان شهرك مرتضي، مشغول گشت‌زني بودند كه تعدادي از اهالي محل به آنها مراجعه كردند و گفتند كه سرنشينان يك دستگاه خودروي 405 در حال فروش مواد مخدر هستند.

با اين اطلاعات، ماموران براي بررسي صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند و وقتي به محل رسيدند، سرنشينان خودرو را ديدند كه با ديدن آنها به داخل يك ساختمان نيمه كاره كه پاتوق افراد معتاد و توزيع‌كنندگان مواد مخدر است، فرار كردند. به دنبال اين موضوع عوامل واحد گشت پليس به داخل ساختمان نيمه كاره رفته و فردي را كه در سرويس بهداشتي ساختمان شده بود دستگير و سوييچ خودروي حامل مواد مخدر را كه در دست وي بود گرفتند و در بازرسي از خودرو موفق به كشف حدود پنج گرم هرويين شدند. در همين حين كه ماموران سرگرم بازرسي خودرو بودند، متهم با وارد كردن و زدن ضربه‌يي به مامور اقدام به فرار كرد.

با فرار او عمليات تعقيب و گريز آغاز شد. ماموران چند بار فرمان ايست دادند اما متهم همچنان به فرار خود ادامه داد و حتي به شليك‌هاي هوايي ماموران نيز توجهي نكرد تا اينكه خود را در محاصره پليس ديد. اين قاچاقچي به محض اينكه خود را در محاصره پليس ديد به سمت يكي از ماموران حمله‌ور شد و قصد خلع سلاح مامور را داشت اما پس از دقايقي درگيري با اصابت سه گلوله به دو پايش زمينگير شد. مامور كلانتري كه در اين نزاع تن به تن از ناحيه دست و صورت مجروح شده بود، همراه قاچاقچي تير‌خورده از سوي اورژانس به بيمارستان فياض‌بخش منتقل شدند. در ادامه ماموران با هماهنگي مقام قضايي وارد مخفيگاه متهم شدند و او را ديدند كه در حال بسته‌بندي مواد مخدر است و به محض ديدن ماموران فرار كرد. در بازرسي از محل 145 گرم هرويين و مقداري شيشه كشف و يك نفر نيز در اين رابطه دستگير و به همراه مواد مخدر كشف شده به كلانتري منتقل شد. سرگرد محمد‌حسين هاشمي رييس كلانتري 171 مصطفي خميني با اعلام اين خبر، گفت: اين پايان ماجرا نبود و تعدادي از همدستان متهم كه در بيمارستان بستري شده بودند مي‌خواستند با كمك همدست خود فرار كنند اما با حضور عوامل كمكي موفق به انجام اين كار نشدند. تلاش پليس براي دستگيري همدستان اين قاچاقچي هرويين در پايتخت ادامه دارد. متهم نيز به بيمارستان نيروي انتظامي منتقل شد و در آنجا تحت نظر قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      ما که از این گزارش چیزی متوجه نشدیم،متهم تو ساختمان نیمه کاره بود،توی مخفیگاه بود.همدستان کی رفتن تو بیمارستان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج