جاباما
۱۳۰۰۱۹۸
۳۳۸۰
۳۳۸۰
پ

قتل یک پیرمرد در ایلام به خاطر نصیحت

ردپای مرد مسلحی که ۳ سال قبل در یکی از روستا‌های شهر ایلام دست به جنایت زده و فراری شده بود، در پایتخت به‌دست آمد.

رکنا: صبح دیروز مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت: قاتل پدرش در تهران مخفی شده و به کار قاچاق مواد مخدر مشغول است. وی توضیح داد: من اهل روستایی در شهرستان ایلام هستم که روز ۲۷ آذرماه سال ۹۹ به من خبر دادند پدر ۷۰ ساله‌ام در حادثه‌ای زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. من آن روز به شهر رفته بودم که به محض شنیدن این خبر، خودم را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم که پدرم با شلیک گلوله زخمی شده است. او ۲۴ ساعت بعد جانش را از دست داد و پرونده جنایتی در این زمینه در زادگاهم تشکیل شد.

وی ادامه داد: فردی که به سمت پدرم شلیک کرده و جانش را گرفته بود، پسر شرور و خلافکاری به نام محسن بود. او ۲۸ سال سن داشت و در همسایگی ما زندگی می‌کرد و رفتارهایش باعث آزار و اذیت اهالی روستا شده بود. همه از او می‌ترسیدند و پدرم بار‌ها او را نصیحت کرده بود تا دست از کار‌های خلاف و مزاحمت‌هایش بردارد. همین موجب شده بود تا جوان شرور از پدرم کینه به دل بگیرد؛ حتی به ما پیغام رسانده بود که به‌زودی انتقامش را از پدرم می‌گیرد.

وی ادامه داد: روز حادثه پدرم مقابل خانه‌مان در روستا نشسته بود که سرانجام جوان شرور تهدیدهایش را عملی کرده و با اسلحه جنگی به سمت پدرم حمله ور شده و اقدام به شلیک کرده بود. او پس از اجرای نقشه انتقام‌جویانه‌اش از روستا فرار کرد و دیگر هیچ‌کس از مخفیگاه او اطلاعی نداشت. در این مدت همه جا را جست‌و‌جو کردیم، اما اثری از قاتل به‌دست نیاوردیم تا اینکه چند روز قبل، یکی از آشنایان‌مان به‌صورت اتفاقی، قاتل پدرم را در تهران دید و به ما خبر داد. آن طور که او می‌گوید: قاتل فراری در پاتوق خلافکاران بوده و به خرید و فروش مواد‌مخدر مشغول است. با شنیدن این خبر، فورا خودم را به پایتخت رساندم تا هرچه زودتر قاتل پدرم دستگیر و مجازات شود.

با ثبت اظهارات این مرد، قاضی محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت قاتل فراری را صادر کرد. به این ترتیب، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی پاتوق متهم شدند تا او را دستگیر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج