۱۳۰۰۳۷۵
۴۹۳۳
۴۹۳۳
پ

بمب‌افکن‌های بی-۵۲ آمریکا به پرواز درآمدند

وزارت دفاع کره جنوبی امروز از پرواز بمب افکن های دوربرد بی- ۵۲ آمریکا در رزمایش مشترک میان واشنگتن و سئول بر فراز شبه جزیره کره خبر داد.

خبرگزاری مهر: واشنگتن بار دیگر بمب‌ افکن‌ های بی- ۵۲ خود را که قابلیت حمل سلاح اتمی دارند، بر فراز این منطقه به پرواز درآورد.

وزارت دفاع کره جنوبی در این خصوص اعلام کرد که این بمب‌ افکن‌ های دوربرد در رزمایش هوایی مشترک با جنگنده‌ های آمریکا و کره جنوبی شرکت کرده‌ اند. این نخستین استقرار بمب‌ افکن‌ های بی ۵۲ آمریکا در شبه‌ جزیره کره در طول یک ماه اخیر است.

بمب‌افکن‌های بی-۵۲ آمریکا به پرواز درآمدند

ژنرال پارک ها سیک، فرمانده عملیات نیروی هوایی کره جنوبی در بیانیه‌ای در این خصوص ادعا کرد: این رزمایش نشان‌ دهنده عزم قوی کره جنوبی و آمریکا برای پاسخ‌ دادن به هرگونه تحریک کره شمالی با سرعت و قاطعیت است!

کره شمالی چنین رزمایش‌ هایی را تحریک آمیز می‌ داند زیرا نشان‌ دهنده قصد رقبای این کشور برای حمله به پیونگ یانگ است.

یک روز پس از آخرین پرواز یک بمب افکن بی ۵۲ که روز ۶ مارس انجام شده بود، کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، هشدار داد که کشورش آماده است تا «اقدامی سریع و قاطع» علیه ایالات متحده و کره جنوبی انجام دهد.

کره شمالی از آن زمان تا کنون مجموعه‌ ای از سلاح‌ ها را آزمایش کرده که برای دفاع مقابل حمله احتمالی کره جنوبی و ایالات متحده طراحی شده‌ اند.

کیم جونگ اون گفته است که کره شمالی به مذاکرات خلع سلاح هسته ای با ایالات متحده باز نمی‌گردد مگر اینکه واشنگتن سیاست‌های خصمانه خود را در قبال کره شمالی کنار بگذارد.

در همین ارتباط، یون سوک یول، رئیس‌ جمهور کره‌ جنوبی امروز چهارشنبه در یک نشست ادعا کرد که همکاری امنیتی میان سئول، واشنگتن و توکیو برای مقابله با تهدیدات هسته‌ ای کره شمالی و سایر چالش‌ ها ضروری است!

وی گفت: کره جنوبی باید ضمن تقویت توان بازدارندگی خود، قابلیت‌ های حمله پیشگیرانه، دفاع موشکی و حمله تلافی جویانه را تقویت کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج