۱۳۰۰۵۳۷
۲۴۷۰
۲۴۷۰
پ

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

بعضی انسان ها ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و خارق العاده ای دارند که آن ها را از عموم مردم متمایز می سازد.

بعضی انسان ها ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و خارق العاده ای دارند که آن ها را از عموم مردم متمایز می سازد. این تفاوت اما نباید منجر به طرد شدن آن ها و محروم شدن شان از یک زندگی عادی شود و آن ها نیز باید همچون دیگر افراد جامعه مورد پذیرش و احترام قرار گیرند.

۱- پرموترین مرد دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

مقدار موهای بدن ما بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی های ژنتیکی مان با یکدیگر متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است. یو ژنهوان از ۲ سالگی با مشکل نادری درگیر است که سبب شده ۹۶ درصد از بدن او پوشیده از مو باشد، امری که او را به پرموترین مرد دنیا بدل ساخته است.

۲- افرادی با دندان های اضافه

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

هایپردونتیا (Hyperdontia) به رویش دندان های اضافه در دهان اطلاق می شود، امری که مکان آن معمولاً در پشت یا نزدیکی دندان های شیری یا ثابت است. بنابراین افرادی هستند که تعداد دندان های آن ها بیشتر از ۳۲ دندان استاندارد است. در برخی موارد هایپردونتیا نیازی به درمان ندارد، اما گاهی هم دندان های اضافه باید برداشته شوند.

۳- زنی با چشم های از حدقه بیرون زده

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

کیم گودمن زنی آمریکایی است که می تواند چشم های خود را از حدقه شان بیرون بزند، توانایی ای که شاید برای برخی ترسناک باشد. او می تواند کره ی چشم هایش را ۱۲ میلیمتر از حدقه شان بیرون آورد. به این توانایی پروپتوز (Proptosis) گفته می شود، اصطلاحی که برای بیرون زدگی چشم ها به کار می رود. گودمن این توانایی را زمانی کشف کرد که یک بار ضربه ای به سرش وارد شد و حالا می تواند این کار را به طور خودخواسته انجام دهد.

۴- درازترین بینی دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

برای برخی داشتن بینی بزرگ می تواند باعث کمبود اعتماد به نفس شود. با این حال، برای محمد اوزیورک، بینی اش یک ویژگی منحصر به فرد است که او را به شهرت رسانده. این مرد ترکیه ای صاحب درازترین بینی دنیا است که ۸/۸۰ سانتیمتر طول دارد. او هرگز نیازی به عمل بینی اش حس نکرده و همیشه از این ویژگی خود راضی بوده است.

۵- بلندترین مژه های دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

بسیاری از زنان به هر شیوه ای برای بلند و پرپشت کردن مژه های خود متوسل می شوند. ژیانشیا اما چنین آرزویی ندارد. این زن چینی به طور طبیعی مژه های بسیار بلندی دارد. در حقیقت او صاحب بلندترین مژه های دنیا به طول ۱۲/۴۰ سانتیمتر است. با وجود بلندی زیاد مژه هایش، ژیانشیا آن ها را نه ناخوشایند بلکه عضوی طبیعی از بدنش می داند.

۶- بزرگ ترین ورودی دهان دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

آیزاک جانسون، پسر آمریکایی می تواند یک سیب کامل را درسته در دهان خود فرو کند. او صاحب بزرگ ترین ورودی دهان دنیا به طول ۱۰/۱۹ سانتیمتر است.

۷- درازترین زبان دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

تا به حال سعی کرده اید زبان تان را به بینی تان برسانید؟ این زن آمریکایی می تواند زبان خود را از بینی اش هم آنطرف تر ببرد. شنل تپر درازترین زبان دنیا را دارد که طول آن از نوک تا بین لب هایش ۹/۷۵ سانتیمتر است.

۸- بزرگ ترین پاهای دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

جیسون اورلاندو رودریگز هرناندز صاحب بزرگ ترین پاهای دنیا است. این مرد ونزوئلایی در کودکی برای پیدا کردن کفش هایی که اندازه ی پاهایش باشد با مشکل رو به رو بود و مجبور بود از صندل های درست شده با تایرهای قدیمی و پارچه استفاده کند. علیرغم این ها، پاهای او به رشد خود ادامه داد و در سال ۲۰۱۴ به حدود ۴۰ سانتیمتر رسید. او حالا تحت درمان قرار دارد تا جلوی رشد بیشتر پاهایش گرفته شود.

۹- مردی با پوست فوق کشسان

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

نفر بعدی این فهرست گری ترنر است، مرد انگلیسی که به یک مشکل پزشکی نادر به نام سندرم اهلرز – دنلوس (Ehlers-Danlos Syndrome) دچار است. این سندرم بافت های پیوندی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث شل شدن پوست و افزایش شدید دامنه ی حرکتی مفصل ها می شود. پوست روی شکم ترنر می تواند تا ۱۵/۸ سانتیمتر کش بیاید.

۱۰- بزرگ ترین دهان دنیا

۱۰ انسان عجیب که از دل آثار تخیلی بیرون آمده‌اند

آیا شما هم وقتی بچه بودید امتحان می کردید که چند دانه ی انگور دهان تان جا می شود؟ این مرد آنگولایی احتمالاً می تواند یک خوشه انگور کامل را درسته در دهان خود جای دهد. فرانسیسکو دومینگو ژواکیم صاحب پهن ترین دهان دنیا به میزان ۱۷ سانتیمتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج