اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۰۶۴
۲۳۸۱
۲۳۸۱
پ

قاتل فراری به دام پلیس افتاد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاتل یک نزاع خانوادگی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

تسنیم: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاتل یک نزاع خانوادگی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ حسینعلی ابن علی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل متواری در شهرری اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از خیابان‌های محله شهرری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی به محل درگیری اعزام شدند.

قاتل فراری به دام پلیس افتاد

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک جوان 36 ساله در پی نزاع و بحث خانوادگی، با پدر خود درگیر شده، با فشار دادن گلوی وی پدر 70 ساله خود را به قتل رسانده، با ضربات کاتر بر روی سر و صورت مقتول زده و متواری گردیده است لذا دستگیری متهم سریعاً در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد: با تحقیقات گسترده اطلاعاتی مأموران انتظامی کلانتری 131 شهرری توانستند با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های بجا مانده در کمتر از 2 ساعت قاتل را در مخفیگاهش اطراف شهرری شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول با ضربه چاقو اعتراف کرد و در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید قاتل دارای مشکلات روانی و اعتیاد به مصرف مواد مخدر روان‌گردان نیز هست.

ابن علی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه ماه رمضان گفت: در اجرای مصوبات صادره به‌منظور رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در دستور کار پلیس اماکن قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اماکن این فرماندهی از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ ابن علی با اشاره به بازدید از 2228 واحد صنفی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان الی روز گذشته تصریح کرد: در این طرح 27 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب و به 37 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و با محوریت طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود در کنار تلاش پلیس و سایر ادارات و سازمان‌ها به‌منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج