۱۳۰۱۱۷۷
۳۳۲۳
۳۳۲۳
پ

ملانیا ترامپ کجاست؟

ملانیا ترامپ در کنار همسرش که با ۳۴ اتهام مربوط به پرداخت پول از جمله به "استورمی دنیلز" بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی و "کارن مک دوگال" مدل پلی بوی مواجه شده حضور نداشت.

فرارو: چند ساعت پس از آن که دونالد ترامپ شنید که او اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که در دادگاه با اتهامات کیفری روبرو می‌شود او و همسرش ملانیا برای صرف شام بیرون رفتند. رئیس جمهور سابق هنگام ورود به رستوران در تفرجگاه پر زرق و برق مارالاگو در فلوریدا آشفته به نظر می‌رسید. در همین حال ملانیا که یک لباس قرمز شیک پوشیده بود و در حالی که مهمان‌ها تشویق اش می‌کردند محتاطانه لبخند می‌زد.

ملانیا ترامپ کجاست؟

به نقل از دیلی میل، از آن رویداد که مربوط به نه روز پیش است تاکنون بانوی اول مرموز سابق ناپدید شده است. او در کنار همسرش که با ۳۴ اتهام مربوط به پرداخت پول از جمله به "استورمی دنیلز" بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی و "کارن مک دوگال" مدل پلی بوی مواجه شده حضور نداشت. پس از جلسه برگزاری جلسه دادگاه ترامپ سخنرانی‌ای در جمع هواداران خود داشت. اعضای خانواده او از جمله دونالد و اریک و ایوانکا و تیفانی دختران‌اش در جلسه حضور داشتند. ترامپ گفت که "یک تجارت عالی با خانواده ام ساختم، یک تجارت فوق العاده". با این وجود، خبری از ملانیا نبود. ترامپ نیز از او نامی نبرد.

برخی معتقدند غیبت ملانیا کاملا قابل انتظار بود. روابط ادعایی درباره شوهرش تنها یک سال پس از ازدواج او با ملانیا در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داده همان سالی که بارون متولد شد.

"استفانی وینستون ولکوف" دستیار و دوست سابق ملانیا ترامپ که نویسنده کتاب خاطرات" ملانیا و من؛ ظهور و سقوط دوستی‌ام با بانوی اول" در سال ۲۰۲۰ میلادی بوده می‌گوید ملانیا در "برج عاج انکار" زندگی می‌کند.

او می‌افزاید: "این یک ازدواج معامله‌ای است. ملانیا وقتی با دونالد ازدواج کرد می‌دانست که درگیر چه چیزی شده است. وسیله بقای او تنها این است که طوری رفتار کند که گویی هرگز هیچ اتفاقی رخ نداده است. البته او همه چیز را می‌داند. اما سکوت او عزت اوست. او مثل همیشه در کنار شوهرش خواهد ماند. من فکر نمی‌کنم ملانیا تحقیر شده باشد، اما او عصبانی است".

او با ملانیا زمانی که با دنیای مد ارتباط داشت اشنا شده بود و مشاورغیر رسمی و بدون دستمزد ملانیا قلمداد شده بود. ولکوف می‌گوید سکوت اخیر ملانیا و ناپدید شدن او از انظار عمومی تصمیم عمدی است. او می‌گوید: "این سلاح انتخابی و زره محافظ اوست".

ملانیا که در اسلوونی متولد شد و دختر یکی از اعضای سابق حزب کمونیست بود در دهه دوم عمرش برای کار به عنوان مدل به امریکا مهاجرت است. یکی از هم خانه ای‌های سابق اش می‌گوید او بسیار منظم بود روزانه پنج تا هفت نوع میوه و سبزیجات می‌خورد و مقدار زیادی آب می‌نوشید. با این وجود، علیرغم ظاهر خوب و خویشتن داری اش او هرگز به اوج موفقیت در عرصه مدلینگ نرسید. او در سال ۱۹۹۸ میلادی با ترامپ که در آن زمان یک غول املاک و مستغلات بود ملاقات کرد. آن دو در سال ۲۰۰۵ میلادی در مقابل ۴۵۰ نفر از نزدیک‌ترین دوستان شان ازدواج کردند.

یک سال پس از آن در مارس ۲۰۰۶ میلادی بارون تنها فرزندشان متولد شد. زمانی که ترامپ در انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی پیروز شد به تنهایی به کاخ سفید نقل مکان کرد و همسرش در نیویورک ماند، زیرا به گفته او پسرشان باید دوره تحصیلی اش را به اتمام می‌رساند.

زمانی که ملانیا به واشنگتن رفت او یک بانوی اول غیرمتعارف بود. او در محافل عمومی ناخوشایند به نظر می‌رسید و در انظار عمومی دست شوهرش را نمی‌گرفت. این زوج سیزدهمین سالگرد ازدواج خود را جدا از هم گذراندند ترامپ در داووس در مجمع جهانی اقتصاد حضور داشت در حالی که ملانیا در پالم بیچ به سر می‌برد.

گفته می‌شود هنگام نقل مکان ملانیا به کاخ سفید او و ترامپ در اتاق‌های جداگانه می‌خوابیدند. ملانیا هم چنین هنگام سفر با رئیس جمهور پیشین اتاق‌های هتل جداگانه‌ای را درخواست کرده بود. دلیل او برای این درخواست آن بود که ترامپ دوست دارد ساعت ۵ صبح بیدار شده و تلویزیون تماشا کند و او دیرتر بیدار می‌شود. در مورد این که آیا او در صورت کسب نامزدی جمهوری خواهان توسط ترامپ در انتخابات آینده آمریکا دوباره در کنار همسرش خواهد بود یا خیر هیچ کس مطمئن نیست. یکی از دوستان ملانیا می‌گوید او دیگر تمایلی به حضور در کاخ سفید ندارد و در کارزار انتخاباتی شوهرش نیز شرکت نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج