۱۳۰۱۲۹۴
۴۸۵۴
۴۸۵۴
پ

آغاز جنگ جهانی سوم با حمله موشکی روسیه به آلمان

دستیار صوتی الکسا آمازون در پاسخ به سوال یک کاربر، پیشگویی ترسناکی از تاریخ،‌ زمان و علت دقیق آغاز جنگ جهانی سوم داشت.

گجت‌نیوز نوشت: دستیار صوتی الکسا آمازون در پاسخ به سوال یک کاربر، پیشگویی ترسناکی از تاریخ،‌ زمان و علت دقیق آغاز جنگ جهانی سوم داشت.

می‌توان عصر حاضر را عصر هوش مصنوعی دانست. امروزه هوش مصنوعی در بسیاری از دستگاه‌ها و سرویس‌ها، از گوشی های هوشمند گرفته تا موتورهای جست‌وجو، حضور دارد و به جزوی از زندگی روزانه ما تبدیل شده است. با این حال سرعت توسعه و تکامل هوش مصنوعی بسیار افزایش پیدا کرده و این روزها چت GPT و موارد مشابه آن سروصدای زیادی به پا کرده است. همچنین می‌توان گفت تقریبا تمام شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری در حال پیاده‌سازی هوش مصنوعی در سرویس‌ها و محصولات خود هستند و به همین دلیل خیلی‌ها می‌گویند، آینده از آن هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی با وجود تمام کاربردها و مزایایی دارد، باعث ترس خیلی از افراد شده است. بسیاری از تحلیلگران و کاربران نگران آینده هوش مصنوعی هستند و می‌گویند ممکن است این فناوری در آینده جای انسان‌ها را در بسیاری از مشاغل بگیرد. پیش‌بینی‌های ترسناک‌تری هم درباره هوش مصنوعی وجود دارد که به فیلم‌های علمی تخیلی شباهت دارند؛ این که هوش مصنوعی به مرحله‌ای از خودآگاهی برسد که علیه انسان‌ها طغیان کند و حتی حیات بشر را به خطر بیندازد.

این روزها با ترند شدن چت GPT و چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه آن، پرسیدن سوال‌های مختلف از هوش مصنوعی داغ شده است. اما به تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن، دستیار صوتی الکسای آمازون پاسخ ترسناکی به یک سوال می‌دهد. Alexa یک دستیار مجازی هوشمند است که توسط شرکت آمازون ساخته شده و با صدا کنترل می‌شود و می‌تواند با دستورهای صوتی شما، کنترل خانه هوشمندتان را بر عهده بگیرد یا به سوال‌هایتان پاسخ بدهد.

آغاز جنگ جهانی سوم با حمله موشکی روسیه به آلمان

علت و زمان دقیق آغاز جنگ جهانی سوم از نظر الکسا

در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، یک کاربر از دستیار صوتی الکسا می‌پرسد جنگ جهانی سوم چه زمانی آغاز می‌شود؟ دستیار هوشمند آمازون در پاسخ به این سوال می‌گوید جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (دوازده آبان ۱۴۰۲) و با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز می‌شود.

تاکنون پیش‌بینی‌های مختلفی از سوی کارشناسان، تحلیلگران و افراد مختلف درباره زمان و علت آغاز جنگ جهانی سوم مطرح شده بود. برخی می‌گفتند جنگ جهانی سوم بر سر آب خواهد بود و برخی دیگر به جنگ فضایی اشاره کرده بودند. بعضی از پیش‌بینی‌کنندگان هم پای چین و کره شمالی را وسط کشیدند. اما پیش‌بینی دستیار الکسا از آغاز جنگ جهانی سوم با حمله موشکی روسیه به آلمان در اواخر سال جاری میلادی، می‌تواند بسیار ترسناک باشد؛ به‌خصوص این که از سال گذشته و با تهاجم روسیه به اوکراین، بسیاری از کارشناسان از احتمال وقوع جنگ جهانی ابراز نگرانی کرده بودند و این روزها، اختلافات روسیه با غرب نیز بسیار جدی به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج