۱۳۰۱۵۹۱
۱۳۳۲
۱۳۳۲
پ

اختراع جدید شیائومی، نوع جدیدی از گوشی‌های تاشو

به‌تازگی شیائومی یک اختراع جدید را به ثبت رسانده که می‌تواند آینده گوشی‌های تاشو را با تغییری بزرگ روبرو کند. این گوشی‌های تاشو نیاز به استفاده از دو دوربین مجزا در جلو و عقب ندارند.

گجت‌نیوز نوشت: به‌تازگی شیائومی یک اختراع جدید را به ثبت رسانده که می‌تواند آینده گوشی‌های تاشو را با تغییری بزرگ روبرو کند. این گوشی‌های تاشو نیاز به استفاده از دو دوربین مجزا در جلو و عقب ندارند.

یکی از جدیدترین اختراع های شیائومی مربوط به یک گوشی تاشو است که می‌تواند با قابلیت‌های جدید و جذاب خود آینده این صنعت را رقم بزند.

پتنت جدیدی که توسط شیائومی ثبت شده مربوط به یک گوشی هوشمند تاشوی جدید است که قرار است به‌طور خاص برای برقراری ارتباطات تلفنی، تصویربرداری، دسترسی به شبکه و امور چندرسانه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و دنیای گوشی های تاشو را با تحولی جدید روبرو کند.

قابلیت طلایی این گوشی های هوشمند، طراحی منحصربفرد آن است که باعث تفکیک آن از سایر گوشی های تاشوی بازار خواهد شد.

اختراع جدید شیائومی، نوع جدیدی از گوشی‌های تاشو

بر اساس تصاویر منتشر شده در خصوص این اختراع جدید شیائومی، نیمه بالایی این صفحه نمایش به طور تاشو طراحی شده و قادر است با دامنه حرکتی ۱۸۰ درجه‌ای خود دوربین‌های سلفی را به دوربین عقب تبدیل کند!

این طراحی باعث جابجایی سریع بین دوربین‌های جلو و عقب دستگاه شده و عملا نیاز به استفاده از دو دوربین مجزا در این دو قسمت را از بین می‌برد. این اتفاق باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن گوشی های تاشو در آینده خواهد شد.

تصاویر زیر دید بهتری از ظاهر گوشی های تاشوی مورد بحث را در اختیارمان قرار می‌دهد. البته باید دقت کنید که این طراحی هنوز تجاری‌سازی نشده است. با این حال اختراع جدید شیائومی می‌تواند به محصولی انقلابی تبدیل شود و نقش شیائومی در دنیای گوشی های تاشو را بسیار پررنگ‌تر از قبل کند.

البته هنوز نمی‌توان با قطعیت در خصوص تولید این گوشی‌های هوشمند تاشو اظهار نظر کرد. با این وجود نکته قطعی آن است که شیائومی در ادامه نیز مسیر ساخت دستگاه‌های خلاقانه به منظور افزایش سلطه خود بر بازار گوشی‌های هوشمند را ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج