جاباما
۱۳۰۱۸۲۸
۱۵۶۶
۱۵۶۶
پ

روایت جدید از زمان دریافت مطالبات ایران از عراق

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه برای دریافت مطالبات خود از بانک مرکزی عراق راهکارهای متعددی پیدا کردیم گفت: مطالبات ایران از عراق به طور تدریجی و ظرف سه تا پنج ماه دریافت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه برای دریافت مطالبات خود از بانک مرکزی عراق راهکارهای متعددی پیدا کردیم گفت: مطالبات ایران از عراق به طور تدریجی و ظرف سه تا پنج ماه دریافت می‌شود.

روایت جدید از زمان دریافت مطالبات ایران از عراق

یحیی آل اسحاق وزیر اسبق بازرگانی و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درباره راهکارهای کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار گفت: بخشی از مبادلات ایران با کشور عراق در حوزه کالایی و بخشی هم در حوزه خدمات فنی و مهندسی و صادرات مربوط به انرژی برق و گاز است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از ارتباط تجاری ایران و عراق توسط بخش خصوصی انجام می‌شود افزود: هر آنچه که ما در ایران تولید می‌کنیم در عراق بازار دارد و حتی خدمات و پروژه‌های عمرانی کشورمان هم در این کشور طرفدار و متقاضیانی دارد.

وزیر اسبق بازرگانی خاطرنشان کرد: پایه پولی رایج در روابط تجاری ایران و عراق دلار و یورو است یعنی کشور عراق به دلیل اینکه عمده درآمدش از فروش نفت است و نفت را با دلار می‌فروشد به ما دلار پرداخت می‌کند اما از طرفی آمریکا هم برای بانک مرکزی عراق محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند و به همین دلیل ما برای دریافت دلار از عراق با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه مطالبات ایران از عراق به طور تدریجی و ظرف سه تا پنج ماه دریافت می‌شود گفت: ما برای دریافت مطالبات خود از بانک مرکزی عراق راهکارهای متعددی پیدا کردیم و برای مثال مقدار زیادی از مطالبات با روش واسطه گری وصول شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج