۱۳۰۱۸۷۰
۹۲۰
۹۲۰
پ

رپورتاژ آگهی

جدیدترین روش ترمیم مو

امروزه موها یکی از بزرگترین ملاک های زیبایی برای هر شخص به شمار می رود و این موضوع به این دلیل است که حالت موها و همچنین میزان تراکم آن ها نقش بسزایی در چهره هر شخص دارد به همین دلیل کم پشتی، طاسی، ضعیفی و ریزش شدید موها به دغدغه ای بزرگ برای بسیاری از آقایان و بانوان تبدیل شده است و آنها را دچار نگرانی کرده است.

جدیدترین روش ترمیم مو

 

امروزه موها یکی از بزرگترین ملاک های زیبایی برای هر شخص به شمار می رود و این موضوع به این دلیل است که حالت موها و همچنین میزان تراکم آن ها نقش بسزایی در چهره هر شخص دارد. برخورداری از موهای پرپشت و زیبا علاوه بر زیبا سازی هر چه بیشتر چهره، اعتماد به نفس بیشتری نیز برای هر شخص ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل کم پشتی، طاسی، ضعیفی و ریزش شدید موها به دغدغه ای بزرگ برای بسیاری از آقایان و بانوان تبدیل شده است و آنها را دچار نگرانی کرده است.

اگر شما نیز از ریزش شدید موها رنج می برید یا موهای سر شما دچار کم پشتی شده‌اند، به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که امروزه روش های نوین و موثری جهت ترمیم موها و همچنین کاشت آنها به وجود آمده اند و شما با بهره گیری از این روش ها می توانید موهای سر خود را تقویت کرده، تراکم آنها را بالا ببرید.

لازم به ذکر است که بدانید ریزش روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ عدد مو کاملاً طبیعی و رایج است و در عین حال ۸۰ درصد موها در حال رویش مجدد هستند، اما اگر مقدار موهای ریزشی شما خیلی بیشتر از اعداد گفته شده بود، بدانید و آگاه باشید که باید حتماً جهت تقویت و ترمیم آنها گام بردارید. ریزش موها معمولا به دلایلی همچون وراثت، بیماری های مختلف، رژیم غذایی نامناسب، تغییرات هورمونی و ... برای بسیاری از افراد در سنین جوانی تا میانسالی رخ می‌دهد. در ادامه به بررسی بیشتر نحوه ترمیم موها و معرفی جدید ترین روش های ترمیم خواهیم پرداخت. این روش ها برای کاشت ابرو نیز قابل استفاده است.

 

ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو در واقع یک روش درمانی موثر و بسیار کارآمد جهت تقویت موهای آسیب دیده یا ضعیف و کمک به افزایش تراکم آنها و یک روش عالی برای کاشت دوباره موها و یا کمک به رویش مجدد آنها می باشد. ترمیم مو همچنین یک روش درمانی بسیار عالی برای افرادی است که از بانک مو برخوردار نیستند و یا شرایط کاشت مو برای آنها فراهم نیست می باشد. در روش درمانی ترمیم مو تمامی قسمت های سر که دچار ریزش، کم پشتی و طاسی شده اند، به صورت کاملاً ایمن تحت درمان قرار گرفته و به مناسب ترین شکل پوشش داده می شوند. بهتر است بدانید در ترمیم مو دیگر نیازی به بانک مو نبوده و قسمت های خالی سر با استفاده از موهای مصنوعی کاملا تحت پوشش قرار می گیرند.

 

انواع روش های ترمیم مو

روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که با بهره گیری از این روش ها می‌توان به نتایج دلخواه دست یافت. این روش ها شامل موارد زیر می شوند.

جدیدترین روش ترمیم مو

۱- ترمیم مو به روش HRT

این روش یکی از بهترین، مدرن ترین و موثرترین روش های ترمیم مو می باشد. در این روش ترمیم مو به طور معمول یک لایه بسیار نازک از پوست سر افراد به صورت کاملاً بهداشتی ساخته می شود، سپس تارهای مو به روش های کاملاً استاندارد انتخاب کرده و به وسیله استفاده از کراتین های گیاهی جایگزین آن در میان پوست سر می کنند. ترمیم مو به روش HRT عوارض جانبی بسیار کمی دارد و پوست سر شما پس از ترمیم مو به خونریزی یا زخم دچار نخواهد شد.

 

۲- ترمیم مو به روش SUT

ترمیم مو به روش SUT یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین روش های جهت ترمیم موها می باشد. در این روش ترمیم موها از دستگاه های مجهز و فوق پیشرفته برای آماده سازی موها و جداسازی فولیکول ها استفاده می شود که انجام آن به صورت کاملا دقیق تا حدود بسیار زیادی به مهارت و تخصص بالای پزشک بستگی دارد. ترمیم مو به روش SUT نیز یکی از روش های است که در آن عوارض جانبی بسیار اندک بوده و پوست سر شما پس از ترمیم به هیچ عنوان دچار زخم و خونریزی نخواهد شد. هزینه انجام این روش ترمیم مو بسیار مقرون به صرفه است.

 

۳- ترمیم مو به روش PRP

شاید می توان گفت ترمیم مو به روش پی آر پی  بهترین روش برای ترمیم و رشد سریع موهای سر است. ترمیم مو به روش پی آر پی با تزریق پلاسما و پلاکت های خون به سر انجام می شود تزریق این پلاکت ها سبب بهبود دوباره موهای سر و رویش مجدد آنها خواهد شد. در واقع در این روش پس از دریافت مقداری پلاسما از خون شخص مورد نظر، آن را به محل تزریق کرده و ترمیم موها را انجام می دهند. حضور پلاکت ها در نواحی مختلف پوست سر سبب افزایش جریان خون رسانی و همینطور تحریک فولیکول های پوست سر برای رویش مجدد موها خواهد شد. بهتر است بدانید اگر به دنبال تقویت و ترمیم موهای خود از این روش هستید، باید مدت زمان زیادی صبر کنید تا نتایج آشکار شوند چرا که پس از استفاده از این روش ترمیم مو به سه تا ده هفته زمان برای رویش مجدد موها نیازمندید.

لازم به ذکر است که انتخاب مناسب ترین روش درمانی جهت ترمیم موها باید حتما با مشورت پزشک انجام شود.

 

بهترین روش ترمیم مو کدام است؟

روش های گفته شده در قسمت قبلی همگی موثر بوده و با استفاده از آنها می توان نتایج خوبی گرفت. اما بهتر است بدانید که ترمیم مو به روش HRT بهترین و پربازده ترین روش ترمیم مو است که می توان آن را برای بسیاری از افراد انجام داد. انجام ترمیم مو به روش HRT تقریباً برای تمامی قسمت های سر امکان پذیر است. همچنین این روش درمانی بدون نیاز به جراحی و در یک جلسه انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که در این روش ترمیم مو از موهای طبیعی شخص استفاده نمی شود اما با توجه به اینکه تارهای مو به صورت مصنوعی انتخاب شده اند، نتیجه کاملاً طبیعی است. میزان ماندگاری و یا به اصطلاح عمر ترمیم مو به روش HRT حدود ۳ تا ۴ سال است.

اما با این وجود انتخاب روش ترمیم موهای خود حتما با نظر پزشک انجام دهید. چرا که میزان سازگاری روش های ترمیم مو برای بسیاری از افراد متفاوت است و تشخیص این موضوع حتما باید توسط پزشک انجام شود.

 

هزینه ترمیم موها

همان طور که گفته شد هزینه ترمیم موها به روش انتخابی و کیفیت بانک موی انتخابی بستگی دارد. به عنوان مثال انتخاب روشی همچون HRT معمولا هزینه بسیار زیادی برجای می‌گذارد. همچنین کیفیت بانک مو یکی دیگر از عوامل مهم برای تعیین هزینه ترمیم موها خواهد بود. قطعاً انتخاب بانک موی باکیفیت و بادوام هزینه بیشتری نسبت به بانک موهای ارزان خواهد داشت. همچنین بهتر است بدانید هزینه ترمیم موها در انواع کلینیک های زیبایی متفاوت است.

 

مزایای ترمیم مو چیست؟

همانطور که گفته شد ترمیم موها یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها جهت افزایش تراکم مو و تقویت آن ها می باشد. در ادامه به برخی از مزایای این روش درمانی خواهیم پرداخت.

۱- ترمیم مو عوارض جانبی ندارد. در واقع ترمیم موها یک روش بدون درد، خونریزی و جای زخم است و انجام این روش ترمیم مو نیازی به جراحی ندارد.

۲- ترمیم مو یک روش قابل بازگشت است. این جمله بدان معناست برخلاف روش های دیگر در این روش فرد مورد نظر در صورت نداشتن رضایت از نتیجه می‌تواند آن را به طور کامل بردارد.

۳- امکان تغییر در قسمت های ترمیم شده وجود دارد. با توجه به این نکته که ترمیم موها مطابق با سلیقه مشتری انتخاب می شود، بعد از ترمیم موها نیز قابلیت اتو، رنگ پذیری، حالت دهی، استفاده از انواع ژل و تافت، داروهای تقویتی و ... برای فرد وجود دارد.

۴- ترمیم مو نیازی به بانک مو ندارد. این ویژگی ترمیم مو برای افرادی که از بانک موی مناسب برخوردار نیستند یا بانک مو ندارند، بسیار مفید است. این افراد می توانند ترمیم موی خود را به راحتی انجام دهند.

 

معایب ترمیم مو چیست؟

در کنار تمامی مزایای گفته شده، لازم دانستیم شما را از معایب ترمیم موها نیز آگاه سازیم. معایب ترمیم مو شامل موارد زیر می باشند.

۱- ترمیم مو دائمی نیست. بهتر است بدانید که ترمیم موها همیشگی نخواهد بود و شما پس از گذشته ۶ تا ۷ ماه از زمان ترمیم باید مجدداً ترمیم موها را انجام دهید.

۲- امکان رشد برای موهای ترمیمی وجود ندارد. همان طور که گفته شد موهای ترمیم مصنوعی هستند و به هیچ عنوان رشد نخواهند کرد. بنابراین اگر موهای خود را ترمیم کرده اید، بهتر است رشد موهای طبیعیتان را با آنها تنظیم کنید.

۳- موهای ترمیمی باید به صورت دائمی مراقبت و نگهداری شوند. اگر تمایل دارید ترمیم مجدد موها را به تعویق بیندازید، باید بدانید که نگهداری و مراقبت از آنها الزامی است.

۴- ترمیم مو باعث جلوگیری از ریزش طبیعی مو هنگام شستشو نمی کند.

جدیدترین روش ترمیم مو

بهترین کلینیک و پزشک برای ترمیم مو

اگر قصد ترمیم موهای خود را دارید، حتما این کار را در بهترین کلینیک ها و توسط پزشک های متخصص انجام دهید. به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین کلینیک و پزشک نقش بسزایی در نتیجه نهایی ترمیم موهای شما خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج