adexo3
۱۳۰۲۳۰۶
۲۰۷۴
۲۰۷۴
پ

عکسی از ورود یک گوزن تنها به بیمارستان

بیماران، پرسنل و نگهبانان امنیتی بیمارستانی در آلاسکا، با حیرت شاهد ورود یک گوزن شمالی از درب شیشه‌ای خودکار جلوی بیمارستان، به داخل شدند. گوزن گرسنه شروع به خوردن گیاهان گلدان‌های لابی بیمارستان کرد.

خبرآنلاین-نادیا زکالوند: بیماران، پرسنل و نگهبانان امنیتی بیمارستانی در آلاسکا، با حیرت شاهد ورود یک گوزن شمالی از درب شیشه‌ای خودکار جلوی بیمارستان، به داخل شدند. گوزن گرسنه شروع به خوردن گیاهان گلدان‌های لابی بیمارستان کرد.

 نگهبانان امنیتی بیمارستان «پراویدنس» در آلاسکا، عکس و فیلم‌های گوزن ماده‌ای را نشان دادند که وارد لابی بیمارستان شده بود. وقتی گوزن وارد بیمارستان شد، فورا به سمت گیاهان گلدان‌های لابی رفت و شروع به خوردن آنها کرد.

افرادی که در لابی بودند، از بیماران گرفته تا نگهبانان امنیتی بیمارستان، دورادور گوزن، دیوار انسانی تشکیل دادند و آن را تشویق به بیرون رفتن از بیمارستان کردند. البته گوزن هم بسیار آرام و غیرتهاجمی به نظر می‌رسید.

عکسی از ورود یک گوزن تنها به بیمارستان

سرانجام پس از ۱۵دقیقه، افراد حاضر در لابی بیمارستان توانستند مهمان ناخوانده را از بیمارستان به بیرون هدایت کنند.

بنابه‌ گفته یکی از نگهبانان بیمارستان، «گوزن با ایستادن جلوی درب شیشه‌ای مقابل بیمارستان موجب باز شدن خودکار درب شد و از آنجایی‌که چنین اتفاقی خیلی کم پیش میاد، بیشتر افراد حاضر در بیمارستان به سمت او کشیده شدند و از او فیلم و عکس گرفتند. گوزن هم بعد از اینکه کمی از گیاهان گلدان‌ها را خورد،‌ با تشویق حاضران و با آرامش بسیار از بیمارستان خارج شد. مردمی که شاهد ورود این گوزن به بیمارستان بودند، از دیدن آن بسیار هیجان‌زده شده بودند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج