۱۳۰۲۳۷۷
۱۴۸۸
۱۴۸۸
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی کاربردی‌‎ترین ابزار برای پیش فروش و امتیاز مسکن در منطقه ۲۲

تاکنون پیش فروش ملک یکی از بهترین و برگزیده ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بوده است؛ خریداران میتوانند با پرداخت مبلغ پیش پرداخت و اقساط آن، به راحتی صاحب یک دستگاه آپارتمان شوند. در دهه‌های اخیر ساخت و سازانبوه برج های مدرن در منطقه ۲۲ توسط ارگان‌های دولتی و خصوصی صورت گرفته و توانسته‌اند بستری مناسب و مطمئن برای خرید ملک ایجاد کنند. با توجه به امکانات رفاهی وتفریحی و دسترسی راحت به بزرگراه های اصلی مانند اتوبان های خرازی، همدانی، آزادگان و تهران-کرج همچنین آب و هوای تمیز منطقه ۲۲، سبب محبوبیت خاصی در بین سرمایه گذاران شده است.

معرفی اپلیکیشن "خانه دان"

امروزه با افزایش قیمت ارز و تزلزل بازارهای مالی، تقاضا برای خرید ملک روز به روز بیشتر می‌شود. این امر سبب شده تا سرمایه‌ گذاران، خرید ملک و زمین را در اولویت خود قرار دهند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از برترین پلتفورم‌های پیش فروش در منطقه 22 تهران آشنا کنیم. اپلیکیشن پرکاربرد "خانه دان" در راستای بررسی پروژه‌های پیش فروش و امتیاز مسکن بستری مطمئن را برای شما خریدار عزیز فراهم کرده است.

این اپلیکیشن آگهی‌های پیش فروش را با دقیق ترین جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد و هم چنین می توانید به تمامی اطلاعات پروژه‌های در حال اجرای منطقه 22 دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن "خانه دان" کاملاً رایگان بوده و اطلاعات آن به صورت روزانه، به روز رسانی می‌شود و شما میتوانید با اطمینان خاطر از امکانات آن استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن، ایجاد ابزاری مناسب برای فروشندگان و مشاوران املاک منطقه 22 است که از این طریق میتوانند آگهی‌های پیش فروش خود را به راحتی و به صورت رایگان ارائه کنند. همچنین افرادی که قصد فروش امتیاز مسکن خود را دارند، میتوانند با ثبت آگهی با خریداران مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. در این برنامه تیم مشاوران و پشتیبانی "خانه دان"  به صورت آنلاین و تلفنی، آماده یاری‌رسانی به شما هستند. در انتهای مقاله شما میتوانید با دانلود این اپلیکیشن از امکانات فوق به طور کامل بهرمند شوید.

پروژه‌های پیش فروش و امتیاز مسکن در منطقه ۲۲

تاکنون پیش فروش ملک یکی از بهترین و برگزیده ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بوده است؛ خریداران میتوانند با پرداخت مبلغ پیش پرداخت و اقساط آن، به راحتی صاحب یک دستگاه آپارتمان شوند. در دهه‌های اخیر ساخت و سازانبوه برج های مدرن در منطقه 22 توسط ارگان‌های دولتی و خصوصی صورت گرفته و توانسته‌اند بستری مناسب و مطمئن برای خرید ملک ایجاد کنند.

با توجه به امکانات رفاهی وتفریحی و دسترسی راحت به بزرگراه های اصلی مانند اتوبان های خرازی، همدانی، آزادگان و تهران-کرج  همچنین آب و هوای تمیز منطقه 22، سبب محبوبیت خاصی در بین سرمایه گذاران شده است.

سرمایه‌گذاری مطمئن در بحث پیش فروش‌ آپارتمان، به یکی از معضل‌های اصلی سرمایه‌گذاران تبدیل شده و به راحتی نمیتوان به هر سازمان یا شرکتی اطمینان کرد، لذا ارگان‌های دولتی نظیر ارتش جمهوری اسلامی و ... توانسته‌اند با پشتوانه مالی قدرتمند، این زمینه را برای خریدارن فراهم سازند.

با رونق ساخت و ساز در منطقه ۲۲، پروژه های تعاونی ساز و شخصی ساز فعالیت چشم گیری داشته‌اند که پروژه های تعاونی ساز درصد بالاتری را شامل می‌شوند اما پروژه های شخصی ساز با توجه به اینکه برج های لوکس و با کیفیت تری را می سازند از درصد کمتری برخوردار هستند.

پروژه های شخصی ساز با توجه به موقعیت مناسب واستفاده از بهترین متریال،  طرفداران خاص خود را در این منطقه دارند.

از مزیت های پیش خرید برج های شخصی ساز، این است که از همان ابتدا خریدار می تواند طبقه ، واحد و جهت واحد را تعیین کند و سند این واحد ها نیز سریعتر از  پروژه‌های تعاونی ساز آماده می‌شوند.

حق امتیاز مسکن چیست؟

به ما به التفاوت قیمت خریداری شده و قیمت کنونی ملک حق امتیاز مسکن گفته می‌شود. حق امتیاز مسکن و حق امتیاز پروژه ها، توسط شرکت‌های تعاونی، ارگان‌ ها و سازمان ها تعیین میشود و پروژه‌های شخصی ساز شامل این حق امتیاز نخواهند شد. پس از پیشرفت کار و پروژه و همچنین رشد بازار مسکن، مزایایی که در پروژه مورد نظر وجود داشته با ارزشی به نام "حق عضویت تعاونی مسکن یا همان امتیاز مسکن" به خریدار تعلق میگیرد که با توجه به تقاضای بازار ارزش آن افزایش یا کاهش پیدا می‌کند، اما واریزی برای شخص عضو شده، همیشه مبلغ ثابتی بوده که با توجه به قرارداد ساخت بایستی واریز شود.

مزایای پیش فروش ملک

با توجه به تکمیل نبودن ملک ، بدون شک قیمت پیش فروش آپارتمان نسبت به حالت آماده آن 15 الی 25 درصد کمتر خواهد بود و پس از اتمام ساخت و ساز، در صورتی که بازار مسکن در شرایط معقولی قرار داشته باشد، خریدار میتواند ملک خود را با قیمت بیشتری بفروشند. از این رو پیش خرید آپارتمان سبب افزایش ارزش ملک خواهد شد.

لازم به ذکر است که در معاملات ملک به صورت پیش فروش، مبلغ واریزی به صورت مرحله‌ای بوده و در حین ساخت پروژه پرداخت خواهد شد.

از دیگر مزایای پیش فروش ملک این است که خریدار میتواند در طراحی داخلی ملک خود مشارکت کرده و آن را طبق سلیقه خود تغییر دهد اما طراحی داخلی در پروژه های تکمیل شده، بر اساس سلیقه و نظر سازنده ساخته می‌شود و در صورت بازسازی نمای داخلی، خریدار متحمل هزینه‌های سنگینی خواهد شد.

 

برای اطلاع از قیمت پیش فروش پروژه های منطقه 22 میتوانید از اپلیکیشن خانه دان استفاده کنید.

 

نحوه دانلود اپلیکیشن "خانه دان"

شما به راحتی میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر اپلیکیشن "خانه دان" را از کافه بازار دانلود کنید.

لینک : https://cafebazaar.ir/app/org.legobyte.khanedan

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج