۱۳۰۲۳۹۷
۶۱۱۴
۶۱۱۴
پ

ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان‌های قروه

از روز گذشته انتشار تصویری از حضور گروهی از مردان برای بیان تذکر لسانی در خیابان های شهر قروه در استان کردستان حسابی جنجال به پیدا کرده است. حقیقت اما چیست؟

همشهری آنلاین: از روز گذشته انتشار تصویری از حضور گروهی از مردان برای بیان تذکر لسانی در خیابان های شهر قروه در استان کردستان حسابی جنجال به پیدا کرده است. حقیقت اما چیست؟

ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان‌های قروه

 از روز گذشته تصویری با عنوان هایی مانند « به خیابان آمدن گروه مردان تذکردهنده لسانی در کردستان» ، « اولین گروه تذکر لسانی مردانه به خیابان ها آمدند» یا مواردی شبیه آن در رسانه ها و سایت های متعدد داخلی و خارجی در حال باز نشر است.

در این خبر آمده است : 

«تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.

به گزارش رسانه‌های داخلی گروهی از مردان در شهرستان قروه با لباس روپوش سفید که بر پشت آن نوشته شده است گروه تذکر لسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌صورت چندنفره در اماکن عمومی تردد می‌کنند. بر پشت لباس این افراد کدهایی درج شده است که ظاهراً شماره شناسایی فرد تذکردهنده است.»

حقیقت اما این است که تصویر بسیار قدیمی و دست کم مربوط به سال ۹۵ است.

در همین باره رسانه محلی «قروه ۲۴» تصویری جدید از همان منطقه منتشر و تاکید کرد که تفاوت های تابلو و کرکره و مغازه ها نشانه ای برای قدیمی بودن تصویر و فیک بودن این خبر است. قروه ۲۴ با بیان این پرسش که بازنشر این تصویر در این بازه زمانی از سوی چه کسانی و با چه نیتی بوده است، تاکید کرده که چه نیکوست هر خبری را باور نکنیم و به شایعات دامن نزنیم »

ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان‌های قروه

ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان‌های قروه

ضمن اینکه در جست وجو در همین باره خبری مربوط به سال ۱۳۹۵ را در سایت محلی «سراب خبر» شهرستان قروه رمی توان یافت که با تصویری مشابه همین عکس که فقط افراد رو به دوربین هستند خبر از آغاز مانور تذکر لسانی داده است..

ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان‌های قروه

مانور تذکر لسانی همواه در سال های گذشته و در بسیاری از شهر های کشور در هفته لمر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک برنامه روتین اجرا می شد.

اما آنچه هست این تصویر مربوط به امسال نیست و این جنجال رسانه ای شاید ناشی از ناآگاهی بسیاری از رسانه های داخلی باشد، اما قطعا رسانه های خارجی اهدافی دیگر ا دنبال می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج