جاباما
۱۳۰۲۶۳۳
۳۶۴۷
۳۶۴۷
پ

درخواست استیضاح یک وزیر دیگر کابینه رئیسی

براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.

تسنیم : براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسات این هفته خود درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صمت را بررسی می‌کنند.

دستورکار جلسات اعضای کمیسیون صنایع و معادن در هفته آینده اعلام شد.

براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.

همچنین استماع گزارش معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و معاونت مرتبط وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه تخصیص ارز به تولیدکنندگان دستور روز دوشنبه(۲۸ فروردین ماه)اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس است .

مخالفت نمایندگان با استیضاح وزیر«صمت»

 پیش از این استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت صنعت خودرو در جلسه علنی (سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه) مطرح شده بود.

در ابتدای جلسه چند تن از متقاضیان و سپس مخالفان استیضاح وزیر «صمت» نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

در ادامه جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت دفاعیات خود را مطرح کرد و در نهایت استیضاح به رأی نمایندگان گذاشته شد که با ۸۴ رأی موافق و ۱۸۲ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع و ۲ باطله از مجموع ۲۷۴ نماینده با استیضاح وزیر «صمت» مخالفت شد و فاطمی امین وزیر ماند.

بر اساس این گزارش، وزیر صمت سال گذشته ۲ کارت زرد هم از مجلس گرفته که نمایندگان از توضیحات آقای سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون سوال محمد وحیدی نماینده بجنورد درباره دلیل ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن، قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

فاطمی‌امین از وزرایی بود که ۲ کارته شد، همچنین وی آذر ماه سال گذشته برای توضیح درباره سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت درباره وضعیت بازار خودرو و افزایش قیمت به مجلس رفته بود که نمایندگان توضیحات وزیر درباره سوال نماینده مرودشت را قانع‌کننده ندانستند و بدین ترتیب وی برای بار دوم از مجلس کارت زرد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج