۱۳۰۳۷۶۹
۱۰۱۱
۱۰۱۱
پ

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد

سفر به مشهد با اتوبوس و به‌صورت دسته‌جمعی یکی از روش‌های محبوب و مرسوم بین اغلب خانوده‌های ایرانی است. افراد میتوانند بلیط اتوبوس به مقصد مشهد را خیلی راحت از سایت snapptrip تهیه کنند.

سفر به مشهد با اتوبوس و به‌صورت دسته‌جمعی یکی از روش‌های محبوب و مرسوم بین اغلب خانوده‌های ایرانی است. افرادی که در تهران هستند و سفر با اتوبوس را برای رفتن به مشهد انتخاب می‌کنند، باید پس از خرید بلیط اتوبوس از سایت https://www.snapptrip.com/bus به ترمینال بروند تا سوار اتوبوس شوند و به مقصد مورد نظر خود برسند. در واقع به‌دلیل محبوبیت سفر مشهد، بلیط اتوبوس تهران مشهد در همه ایام برای مسافران موجود است.

راهنمای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد

بهترین زمان سفر تهران مشهد با اتوبوس

مشهد یکی از شهرهایی است که در تمام طول سال میزبانی مسافران زیادی را بر عهده دارد. بنابراین نمی‌توان به‌صورت دقیق گفت چه زمانی برای سفر به مشهد بهتر و مناسب‌تر است. جمعیت زیادی از مسافران در ایام مختلف سال به‌منظور زیارت، تفریح و کار عازم شهر مشهد می‌شوند.

با این ‌حال اگر شما هم در شمار آن دسته افراد هستید که ترجیح می‌دهید در ایام خلوت به مشهد سفر کنید، بهتر است برنامه سفر خود را در ایام اعیاد مذهبی، تعطیلات نوروز و تابستان قرار ندهید. زیرا در این زمان‌ها نه تنها میزان مسافران در مشهد به اوج خود می‌رسد. بلکه ممکن است خرید بلیط اتوبوس https://www.snapptrip.com/bus/ به‌سختی امکان‌پذیر شود.

انواع اتوبوس در مسیر تهران مشهد

انواع متنوعی از اتوبوس‌ها در مسیر تهران مشهد در رفت‌وآمد هستند. این اتوبوس‌ها از نظر امکانات و تعداد صندلی با هم اختلاف دارند و از این رو قیمت بلیط آن‌ها با هم متفاوت است. بنابراین مسافران با توجه به بودجه خود می‌توانند خرید بلیط هر یک از این اتوبوس‌ها را انتخاب کنند.

یکی از انواع اتوبوس‌ها در مسیر تهران مشهد، اتوبوس‌های معمولی درجه یک است. در اتوبوس معمولی درجه یک، 44 صندلی در ردیف‌های دوتایی وجود دارد. فاصله بین ردیف‌های صندلی‌ها در اتوبوس معمولی کم است و به‌همین دلیل امکان باز یا خم شدن پشتی صندلی‌ها برای خوابیدن مسافران وجود ندارد. ازاین‌جهت اتوبوس‌های معمولی برای سفرهای کوتاه و چندساعته نظیر خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از اسنپ تریپ مناسب‌تر به نظر می‌آیند. معمولا به مسافرانی که می‌خواهند در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنند، توصیه می‌شود بلیط اتوبوس معمولی را برای سفر تهران مشهد خریداری کنند.

نوع دیگر اتوبوس‌های فعال در مسیر تهران مشهد، اتوبوس‌های VIP هستند که شرایط راحتی برای مسافران دارند. البته افرادی که بلیط اتوبوس VIP را برای سفر خود می‌خرند، هزینه بیشتری برای بلیط اتوبوس تهران مشهد می‌پردازند. اتوبوس‌های VIP در هر ردیف فقط 3 صندلی دارند و فاصله صندلی‌ها از هم زیاد است.

در واقع چیدمان صندلی‌ها در اتوبوس VIP به‌گونه‌ای است که امکان قرار گرفتن صندلی‌های کمتر و بزرگ‌تر به وجود آمده است و پشتی صندلی‌ها به‌راحتی به حالت نیمه‌تخت یا تخت کامل باز می‌شود. همچنین پشت هر صندلی یک مانیتور تعبیه شده است که مسافر می‌تواند به‌راحتی از طریق فیلم در حال پخش را ببیند.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد

قیمت بلیط اتوبوس تهاران مشهد همانند مبلغ خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از اسنپ تریپ به تمامی عوامل موثر بر قیمت بلیط اتوبوس بستگی دارد. در واقع نوع اتوبوس در ارزان یا گران بودن قیمت آن بسیار موثر است. همچنین خدماتی که در هر نوع اتوبوس ارائه می‌شود از عوامل موثر بر قیمت بلیط به حساب می‌آید.

روش‌های خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد

مسافرانی که اتوبوس را برای سفر تهران مشهد انتخاب می‌کنند، می‌توانند از طریق دو راه بلیط اتوبوس موردنظر خود را به دست بیاورند. در واقع خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد به دو شیوه حضوری و اینترنتی برای مسافران امکان‌پذیر است. در ادامه این دو روش خرید بلیط اتوبوس توضیح داده شده‌اند:

خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد با مراجعه حضوری

بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن آشنایی کافی با اینترنت یا نزدیک بودن به ترمینال ترجیح می‌دهند بلیط‌های سفر خود را به‌روش حضوری خریداری کنند. برای خرید حضوری بلیط اتوبوس تهران مشهد لازم است افراد چندین ساعت زودتر به ترمینال مراجعه کنند تا بلیط اتوبوس مورد نظر خود را بخرند.

البته اگر افراد سفر به مشهد را در زمان اوج سفر برنامه‌ریزی کرده‌اند، به آن‌ها توصیه می‌شود چندین روز قبل از سفر برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد اقدام کنند. زیرا به‌دلیل تعداد زیاد مسافر، امکان دارد تمامی بلیط‌ها فروخته شوند و در این شرایط پیدا کردن بلیط، بسیار دشوار خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد به‌صورت اینترنتی

برخی دیگر از مسافران که با خرید اینترنتی آشنایی کامل دارند یا دسترسی آسانی به ترمینال ندارند. بنابراین آنها می‌توانند فرایند خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد را همچون خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از اسنپ تریپ به‌صورت آنلاین در برنامه‌ریزی سفر خود قرار دهند. در این صورت لازم است آن‌ها از چند روز قبل از تاریخ سفران، وارد سایت شوند و بلیط موردنظر را انتخاب و تهیه کنند.

اگرچه برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران مشهد، لازم نیست مسافران به‌صورت حضوری به ترمینال مراجعه کنند. اما لازم است قبل از نهایی کردن خرید خود، به جست‌وجو و مقایسه قیمت بلیط‌ها در سایت اسنپ تریپ بپردازند.

بهترین پایانه مسافرتی برای سفر به مشهد با اتوبوس

تعداد مسافرانی که از تهران به مقصد مشهد سفر می‌کنند، زیاد است. بنابراین اتوبوس‌ها از سه پایانه بیهقی، جنوب و غرب در تهران به‌صورت منظم در مسیر مشهد حرکت می‌کنند. انتخاب هر کدام از این پایانه‌های مسافرتی برای سفر به مشهد با اتوبوس به موقعیت مکانی مسافر بستگی دارد.

ترمینال بیهقی در میدان آرژانتین و در نزدیکی پارک‌سوار بیهقی واقع شده است. ترمینال جنوب در بزرگ‌راه بعثت، روبه‌روی کارخانه روغن‌نباتی قو قرار دارد. ترمینال شرق در خیابان دماوند و در سه‌راه تهرانپارس قرار گرفته است.

راهنمای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد

جمع‌بندی

سفر به مشهد با اتوبوس یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفر برای خانواده‌ها تلقی می‌شود. افرادی که این شیوه را برای سفر خود مدنظر دارند، می توانند برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد به سایت  https://www.snapptrip.com/bus/  مراجعه کنند. یکی از دلایل محبوبیت سفر با اتوبوس مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت آن است. البته اتوبوس‌های متنوعی با خدمات و امکانات متفاوت و قیمت‌های مختلف در مسیر تهران مشهد در حرکت هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج