۱۳۰۳۸۱۹
۲۵۲۸
۲۵۲۸
پ

ستاره سینما به خاطر خشونت خانگی، کنار گذاشته شد

«جاناتان میجرز» ستاره دنیای سینمای مارول که در سال‌های اخیر رشد قابل‌ توجهی داشته و در فیلم‌ها و فرانچایزهای بزرگی نقش‌آفرینی کرده به دنبال اتهام‌های خشونت خانگی از سوی مدیر استعدادهایش «Entertainment ۳۶۰» کنار گذاشته شد.

ایرنا: «جاناتان میجرز» ستاره دنیای سینمای مارول که در سال‌های اخیر رشد قابل‌ توجهی داشته و در فیلم‌ها و فرانچایزهای بزرگی نقش‌آفرینی کرده به دنبال اتهام‌های خشونت خانگی از سوی مدیر استعدادهایش «Entertainment ۳۶۰» کنار گذاشته شد.

 جاناتان میجزر - Jonathan Majors از بازیگران برجسته و نام آشنای هالیوود که به تازگی در فیلم کرید ۳ (Creed III) در مقابل مایکل بی جوردن بازی کرده و در دنیای سینمایی مارول نیز نقش کانگ را به تصویر می‌کشد چندی پیش به دلیل درگیری خانگی با زنی ۳۰ ساله و در عین حال به اتهام خفه کردن، حمله و آزار و اذیت او توسط پلیس شهر نیویورک دستگیر شده بود.

ستاره سینما به خاطر خشونت خانگی، کنار گذاشته شد

یک منبع داخلی تایید کرده که جاناتان میجرز و مدیر استعدادهایش از یکدیگر جدا شده‌اند. این اتفاق سه هفته پس از دستگیری بازیگر کرید ۳ و مرد مورچه‌ای رخ داد.

میجرز در مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) نقش کانگ را بازی کرد و قرار است در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول نیز این نقش را بازآفرینی کند.

از سوی دیگر میجرز از سوی مدیر روابط عمومی سابق او در شرکت لِد (Lede) کنار گذاشته شد. به گفته یک منبع آگاه در این شرکت، ستاره سینمای مارول ماه گذشته حذف شده است.

تاکنون Entertainment ۳۶۰ و Lede در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

این بازیگر ۳۳ ساله در ۲۵ مارس در منهتن دستگیر و به آزار و اذیت در رابطه با اختلاف خانگی متهم شد. مقامات گفته‌اند زنی که از سوی میجرز مورد آزار و اذیت قرار گرفته با جراحات جزئی از ناحیه سر و گردن در بیمارستان بستری شد.

با وجود این اتهام‌ها، تیم حقوقی میجرز با رد چنین حمله‌ای ادعا کرده شواهدی وجود دارد که بازیگر را از اتهامات وارده تبرئه می‌کند. پریا چادری وکیل مدافع جنایی میجرز گفته این بازیگر تجاوز به زن را کاملا رد می‌کند. او همچنین یک سری از پیام‌هایی که ظاهرا میان میجرز و این زن رد و بدل شده بود را برای برای شفاف کردن بیشتر مساله ارائه کرده است.

جاناتان میجرز پیش از دستگیری به عنوان یک ستاره در حال ظهور در هالیوود شناخته می‌شد. او نامزدی جایزه امی را برای لاوکرفت کانتری به دست آورد و امسال در دو فیلم پرفروش بهاری یعنی کرید ۳ و مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا نقش‌آفرینی کرد.

میجرز قرار بود در پروژه‌های آینده مارول از جمله انتقام‌جویان: سلسله کانگ در تابستان ۲۰۲۵، نقش کوانتومانیا را تکرار کند.

به نوشته کولایدر، میجرز در حالی وارد این جنجال‌ها و حواشی شده که در میانه رشد و پیشرفت قابل‌توجهی در کارنامه هنری خودش قرار داشت و بازی او در فرنچایزهای بزرگ نیز همین موضوع را ثابت می‌کند. در صورت ثابت شدن این اتهامات، مطمئنا دنیای سینمایی مارول در فکر تغییر بازیگر نقش کانگ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج