جاباما
۱۳۰۳۹۲۳
۵۲۸۹
۵۲۸۹
پ

قتل هولناک مرد جوان در ارتفاعات شمال تهران!

زن و مرد جوانی که دست به جنایت هولناکی در "بام تهران" زده بودند، با تیزهوشی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

تسنیم: زن و مرد جوانی که دست به جنایت هولناکی در "بام تهران" زده بودند، با تیزهوشی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

آذرماه سال ۱۴۰۱، مرد سالخورده‌ای به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: چند روزی می‌شود که از پسرم و همسرش بی‌خبرم، هر چقدر هم با تلفن همراه‌شان تماس می‌گیرم خاموش است؛ همسایه‌ها هم مدعی هستند ۲ روز است که آن‌ها را ندیده‌اند.

قتل هولناک مرد جوان در ارتفاعات شمال تهران!

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت مرد سالخورده، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و تحقیقات را در رابطه با این پرونده آغاز کردند.

اعتراف به خاطر عذاب وجدان

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه 10  روز پس از ناپدید شدن زوج جوان، دختری پای در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز یک جنایت را فاش کند.

دختر جوان، هنگامی که مقابل ماموران پلیس  قرار گرفت، گفت: با تهدید دوستانم شاهد قتل مرد جوانی بودم، من در یک کافه با الناز و داریوش آشنا شدم؛ داریوش در کافه کار می‌کرد و الناز هم زنی متأهل و جوان بود؛ رفت و آمدهای‌ من به کافه باعث دوستی ما سه نفر شد؛ من به خانه الناز می‌رفتم و به این طریق با شوهرش نیز آشنا شدم، شوهر الناز خوش‌قیافه و  ورزشکار بود؛ همچنین الناز می‌گفت که با او مشکل و اختلاف زیادی دارد و بعد از مدتی هم متوجه شدم که الناز با داریوش روابط پنهانی برقرار کرده است.

او ادامه داد: یک شب که با الناز و داریوش به بام تهران در ولنجک رفته بودیم آن‌ها از من خواستند با شوهر الناز تماس بگیرم و او را به بهانه‌ای به آنجا بکشانم؛ به ناچار تماس گرفتم و به دروغ به او گفتم می‌خواهم در مورد الناز صحبت کنم و او هم که از ماجرا بی‌خبر بود خودش را به محل قرار رساند؛ زمانی که به محل رسید با دیدن همسرش و داریوش تعجب کرد.

دختر جوان مدعی شد: ناگهان درگیری بین داریوش و مرد جوان آغاز شد که شوهر الناز در این درگیری با ضربات چاقو به قتل رسید و سپس جسدش توسط قاتل به دماوند برده شد و در آنجا به آتش کشیده شد آنها نیز با یکدیگر قرار گذاشتند پس از جنایت به ترکیه سفر کنند.

کشف جسد مقتول در دماوند

با اعتراف صریح دختر جوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی 27 آذرماه سال 1401،، راهی دماوند شدند و پس از چندین ساعت تجسس، جسد مقتول را پیدا کردند؛ تیم جنایی برای اطمینان از هویت مقتول از خانواده مقتول خواستند  تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند.

با حضور خانواده مقتول در سردخانه پزشکی قانونی از روی لباس‌ها و ساعت پسرشان، هویت جسد سوخته را شناسایی شد و بدین ترتیب بررسی‌های تخصصی کارآگاهان جنایی دایره قتل پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری متهمان آغاز شد.

تحقیقات تیم جنایی نیز نشان می‌داد، مقتول روز قبل از جنایت متوجه شده بوده که همسرش با کوروش ارتباط پنهانی دارد و متهمان از قبل نقشه قتل را طراحی کرده بودند.

شناسایی مخفیگاه متهمان در تهران

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با اقدامات اطلاعاتی  و مخابراتی متوجه شدند، متهمان قصد داشتند به صورت غیرقانونی از مرز زمینی به کشور ترکیه فرار کنند اما موفق نشده‌اند و آنها به شمال ایران رفته‌اند.

کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با بررسی‌های موشکافانه و تیزهوشی متوجه شدند، متهمان از شمال کشور به شهریار آمدند و مشغول شیرینی فروشی هستند که همین اطلاعات مهم کافی بود تا کارآگاهان برای دستگیری آنها وارد عمل شوند.

اعتراف به قتل هولناک در شمال تهران

کارآگاهان پس از دریافت مجوز‌های لازم قضایی، ظهر امروز 28 فروردین‌ماه، راهی مخفیگاه زن و مرد جوان شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای با یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و برای تحقیقات و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان اعتراف کردند و مرد جنایتکار مدعی شد: مقتول با چاقو در بام تهران به من حمله کرد که من چاقو را از دستش گرفتم و 4 ضربه به بدن او وارد کردم.

متهم ادامه داد: پس از به قتل رساندن مقتول جسدش را به دماوند بردم و در آنجا تصمیم گرفتیم تا جسد را به آتش بکشیم؛ پس از آتش‌افروزی، به مرز‌های غربی کشور رفتیم تا به ترکیه فرار کنیم اما قاچاقچی‌ها پول‌هایی که داشتیم را هدف سرقت قرار دادند که مجبور شدیم پنهانی به تهران برگردیم.

 با دستور قاضی جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج